پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
۰
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۴

مجوزها و رویه‌های مخل کسب‌وکار خارج از وزارت صمت شناسایی شد

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با همکاری اتاق بازرگانی، خانه صنعت و دیگر تشکل‌ها و انجمن‌ها فهرست کاملی از مجوزها، رویه‌ها و مقررات مخل کسب‌وکار این بخش، شناسایی و برای هر مورد پیشنهاد اصلاحی آماده شد.
مجوزها و رویه‌های مخل کسب‌وکار خارج از وزارت صمت شناسایی شد
به گزارش توليد ايرانی؛   سعید زرندی در کارگروه پایش فضای کسب‌وکار با بیان این مطلب، افزود: خیلی از موضوعات که موجب گلایه و ناراحتی فعالان بخش تولید و تجارت است به خارج از اختیارات و وظایف وزارتخانه مرتبط است که ما موظف به پیگیری و حل آن هستیم.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت با بیان اینکه برخی مشکلات و رویه‌ها نیز مرتبط با داخل وزارتخانه می‌باشد که باید اصلاح شود،   تصریح کرد: البته شرایط کشور نیز باعث شده در برخی زمان ها تصمیمات خاصی گرفته شود که مورد رضایت فعالان این بخش نبوده اما باید تلاش کنیم از بخشنامه‌های متعدد جلوگیری و رویه‌ها را سهل کرد.

وی افزود: آنچه در اختیار وزارتخانه است با جدیت دنبال می شود باید رویه ها و قوانین را شفاف کرده و به اطلاع همه ذی‌نفعان رسانده شود. دولت الکترونیک و بستر مناسب خدمات در وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر اقدامات مهمی است که در حال انجام است.
کد مطلب: 22172
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *