جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۲

از پرنده نگهبان تا نمایشگرهای هوشمند جدید

شرکت نامی آمازون اخیرا از محصولات جدید و جذاب خود در رویداد سخت افزاری سالانه‌اش رونمایی کرده است.
از پرنده نگهبان تا نمایشگرهای هوشمند جدید

به گزارش توليد ايرانی؛      آمازون طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های اکو کروی جدید، نمایشگر هوشمند جدید، پهپاد مجهز به دوربین که می‌تواند در اطراف خانه کاربران پرواز کند، یک سرویس پخش بازی و موارد دیگر رونمایی کرده است. ما در این خبر به طور خلاصه به توضیح آنها پرداخته‌ایم.

۱.نسخه کاملاً جدید آمازون اکو، اکو دات، اکو دات همراه با ساعت و اکو دات کودکان




آمازون به تازگی از یک اکوی کاملاً جدید با طراحی جدید رونمایی کرده است. این اکو در سه رنگ موجود است و از طراحی کروی برخوردار است. اکوی مذکور مجهز به یک بلندگوی ساب‌ووفر ۳ اینچی و دو بلندگوی داخلی است. آمازون گفت که آخرین مدل اکو شامل پردازنده AZ۱ است که پردازش سریع‌تر گفتار را امکان پذیر می‌کند. قیمت اکوی جدید ۹۹ دلار است. آمازون همچنین از دو نسخه کوچکتر اکو از جمله Echo Dot جدید با قیمت ۴۹.۹۹ دلار و Echo Dot مجهز به ساعت که ۵۹.۹۹ دلار است، نیز رونمایی کرد. همچنین نسخه اکوی کودکان به نام Echo Dot Kids با قیمت ۵۹.۹۹ دلار نیز وجود دارد که دارای پوشش‌های پارچه‌ای شبیه پاندا یا ببر است. Echo Dot بدون ساعت را می‌توان از امروز پیش سفارش داد. ارسال تمام اکوهای جدید از اواخر امسال آغاز خواهد شد.

۲. مسیریاب مبتنی بر وای فای Eero ۶



آمازون به تازگی دو مدل جدید از روترهای/مسیریاب‌های وای فای خانگی خود به نام Eero ۶ و Eero Pro ۶ را معرفی کرده است. مدل‌های جدید از Wi-Fi ۶ پشتیبانی می‌کنند که این آخرین استاندارد بی‌سیم است که سرعت بیشتر و عملکرد بهتری را در هنگام اشتراک دستگاه‌های بیشتر ارائه می دهد. Eero ۶ به کاربران امکان می‌دهد بیش از ۷۵ دستگاه را به طور همزمان متصل کنند و از فناوری جدید Wi-Fi ۶ برخوردار است که هنگامی که دستگاه‌های زیادی به شبکه مشابه متصل هستند، سرعت سریعتر و عملکرد بهتر را ارائه می دهد. مانند محصولات قبلی Eero، در مدل های جدید از فناوری شبکه توری استفاده شده که به بهبود اتصال Wi-Fi کمک می کند. Eero ۶ با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار و Eero Pro ۶ با قیمت ۲۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. اکنون هر دو برای پیش خرید در دسترس هستند، اما اواخر امسال عرضه خواهند شد.

۳.سرویس پخش ویدئویی جدیدی به نام "لونا" (Luna)



آمازون، سرویس پخش بازی‌های ویدئویی خود به نام "لونا" را که در فایر تی وی آمازون، مک، رایانه‌های شخصی، تلفن های هوشمند و تبلت های این شرکت کار می‌کند، رونمایی کرد. این مجموعه شامل ۱۰۰ بازی است و کاربران می‌توانند با یک کنترل کننده مخصوص بازی لونا، بازی کنند. مشخص نیست که لونا چه زمانی عرضه خواهد شد، اما در حال حاضر این سرویس تنها از طریق دعوت نامه فقط برای کاربران در ایالات متحده در دسترس است.

۴. نمایشگر هوشمند کاملاً جدید اکو شو با الکسای درون آن تعبیه شده


آمازون به تازگی از یک نسخه اصلاح شده از صفحه نمایش هوشمند خود به نام "اکو شو ۱۰" (Echo Show ۱۰) رونمایی کرده است. دستگاه جدید دارای یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی و همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. اکو شو ۱۰ کاملاً متناسب با شیوه زندگی مشتریان ساخته شده است و تعامل با الکسا در آن راحتتر است. همچنین اکوشو قابلیت تماس گروهی و افزودن جلوه های جدید برای تماس‌های ویددویی را داراست. قیمت آن ۲۴۹.۹۹ دلار است.

۵.یک پهپاد امنیتی مجهز به دوربین که می تواند در اطراف خانه کاربران پرواز کند


بخش امنیتی هوشمند آمازون که رینگ نام دارد، از یک هواپیمای بدون سرنشین/پهپاد کوچک مجهز به دوربین که می تواند در اطراف خانه کاربران پرواز کند و "Always Home Cam" نامیده می شود، رونمایی کرده است. آمازون این دستگاه را به عنوان یک دوربین داخلی خودکار توصیف می کند که به کاربران امکان دیدن زوایای مختلفی از خانه را می دهد. آمازون گفت که این دستگاه فقط هنگام پرواز این داده ها را ضبط می کند. آمازون گفت صدای این دستگاه به اندازه کافی بلند است تا کاربران بتوانند صدای حرکت آن را در سراسر خانه بشنوند و افراد می توانند مسیرهای مشخصی را برای پرواز دستگاه در نظر بگیرند. قیمت آن ۲۴۹.۹۹ دلار است و فقط از طریق دعوت نامه در دسترس است. انتظار می رود سال آینده عرضه شود.

۶.سیستم جدید امنیتی درون خودرویی



آمازون از چندین محصول سیستم امنیتی جدید برای خودروها از جمله Ring Car Alarm ،Ring Car Cam و Ring Car Connect رونمایی کرد. Ring Car Connect یک رابط برنامه‌نویسی کاربردی برای تولیدکنندگان اتومبیل است که به کاربران امکان می دهد هشدارهای مربوط به حوادث شناسایی شده را دریافت کرده، فیلم های ضبط شده خودرو را مشاهده کرده و قفل بودن ماشین را بررسی کنند.

در هنگام عرضه، Ring Car Connect با مدل‌های ۳ ، X ، S و Y تسلا سازگار خواهد بود. قیمت آن ۱۹۹.۹۹ دلار خواهد بود.

Ring Car Cam دستگاهی با چند دوربین است، بنابراین شما می‌توانید آنچه را که در اطراف ماشین شما اتفاق افتاده را ببینید و اگر این دستگاه متوجه خرابی یا مشکلی در اطراف خودروی کاربران شود، به طور خودکار درخواست کمک می کند. قیمت آن ۱۹۹.۹۹ دلار است.








انتهای پیام
کد مطلب: 22101
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *