سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
۰
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵

«رجا» آماده ورود به بازار سرمایه شد

عضو هیأت مدیره و مدیر برنامه و بودجه شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: این شرکت و شرکت نوین صنعت رجا برای ورود به بازار سرمایه، امروز پذیرش خود را در شرکت فرابورس به ثبت رساندند.
«رجا» آماده ورود به بازار سرمایه شد

به گزارش توليد ايرانی؛        حسن اسماعیلی در این‌باره اظهار کرد: با حمایت‌های هگتا و سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سرمایه رجا و خروج از ماده ۱۴۱، شرایط لازم برای ورود به بازار سرمایه کشور برای دو مجموعه شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت نوین صنعت رجا فراهم شد.

وی با بیان اینکه مقدمات این کار با تشکیل کارگروه تخصصی ورود به بازار سرمایه از تیرماه امسال آغاز شد، افزود: راهکارهای افزایش سرمایه، جمع‌آوری و تدوین مستندات، برگزاری چندین جلسه مشاوره،  مذاکره با کارگزاری‌های مختلف، شناسایی کارگزار واسط و ... از جمله اقدامات این کارگروه برای ورود رجا به بازار سرمایه بود.

طبق اعلام رجا، عضو هیأت مدیره و مدیر برنامه و بودجه این شرکت ادامه داد: شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی مسافری ایران با سهم حدود ۵۵ درصدی ناوگان و جابه‌جایی مسافر در کشور همچنین ظرفیت بالای انجام فعالیت‌های تعمیراتی و فنی قطارها در شرکت نوین صنعت رجا چشم‌انداز روشنی را بعد از ورود به بازار سرمایه متصور بوده و به عنوان پیشرو در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری کشور، به دنبال توسعه این بخش است.

اسماعیلی، کارگران و بازنشستگان بیمه سازمان تأمین اجتماعی را بزرگترین سهامداران این شرکت دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امید است با ورود به بازار سرمایه، شرایط اقتصادی خوبی را برای کلیه سهامداران شرکت ایجاد کنیم.





 
کد مطلب: 22001
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *