شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۷

تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن

بدون اینکه هیاهو کنیم، خط راه آهن را از بوشهر شروع کردیم و سال قبل و امسال تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن را داشتیم.
تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن
به گزارش توليد ايرانی؛  عبدالکریم گراوند روز جاری در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر بزرگترین الگو برای همه ما هستند تا راه را در مسیر خدمت‌گذاری به مردم فراموش نکنیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی دارد، تصریح کرد: استان بوشهر باید سال‌ها پیش از خط ریل برخوردار می‌شد ولی انجام نشده است.

گراوند با بیان اینکه دنبال خدمت به مردم هستیم، تصریح کرد: بدون اینکه هیاهو کنیم، خط راه آهن را از بوشهر شروع کردیم و سال قبل و امسال تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن را داشتیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه درمان، افزود: در مرکز استان بوشهر تک بیمارستانی هستیم و کمبودهای بسیار زیادی در بوشهر داریم، بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مشکل آب را در استان بوشهر حل شده است، خاطرنشان کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر در سال گذشته و امسال هزینه کرده‌ایم.

گراوند با بیان اینکه ۲۰ درصد از منابع اعتباری در اختیار استان و ۸۰ درصد اعتبارات ملی است، گفت: همه مدیران باید در جذب اعتبارات ملی در تکمیل طرح های عمرانی تلاش کنند.

دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در شاخص‌های مختلف عملکردی در جشنواره شهید رجایی معرفی و تجلیل شدند.
کد مطلب: 21823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *