تولید موتور سیکلت‌های دوستدار محیط زیست برای اولین بار کشور+عکس

27 فروردين 1397 ساعت 9:25

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید موتور سیکلت‌هایی شده است که از آلودگی هوا و محیط زیست جلوگیری می‌کنند.


تولیدایرانی:یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید موتورسیکلت‌های انژکتوری در کشور شده است؛ این موتور سیکلت‌ها برای اولین بار در ایران تولید شده‌اند که سبب کاهش آلودگی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت می‌شوند.
مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص این موتور سیکلت‌های انژکتوری بیان کرد: در گذشته تنها ماشین‌‌ها انژکتوری بودند اما امروز به کمک فناوری‌های جدید این سیستم بر روی موتور سیکلت هم قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این موتور قابلیت‌های بسیاری دارد، اظهار کرد: از ویژگی‌های مثبت این موتور مصرف پایین سوخت آن است و همچنین سبب کاهش آلودگی کشور می‌شود؛ امروز یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب آلودگی محیط زیست و هوا می‌شود، دوده‌های آلوده‌ای است که از این موتورها خارج می‌شود درهمین راستا شرکت ما به کمک فناوری‌های نوین این مشکل را برطرف کرده است.
 تولید محصولات واقعیت مجازی برای جلوگیری از هرگونه مشکل
مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به محصول دیگری که تولید کرده است، گفت: شرکت ما موفق به تولید سخت افزاری شده است که به کمک آن می‌توان آموزش های لازم در حوزه جوشکاری را به کارگران داد؛ از طریق این محصول کارگران به صورت مجازی آموزش های لازم جوشکاری را فرا می‌گیرند.
وی ادامه داد: از طریق این سخت‌افزار می‌توان آموزش‌های تئوری را به دانشجویان رشته جوشکاری داد و همچنین از بروز اتفاقات ناگوار هم جلوگیری کرد.
مدیر این شرکت دانش بنیان یادآور شد: تمام محصولات شرکت ما برای اولین بار در ایران تولید شده است و نصف قیمت خارجی‌شان به فروش می‌رسند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 2182

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/2182/تولید-موتور-سیکلت-های-دوستدار-محیط-زیست-اولین-بار-کشور-عکس

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com