پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۷

۳۲۳۷۴ مالک خسارت‌دیده از سیل خوزستان تسهیلات گرفتند

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اعلام پرداخت ۲۱۳ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان استان، آخرین روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده این استان را اعلام کرد.
۳۲۳۷۴ مالک خسارت‌دیده از سیل خوزستان تسهیلات گرفتند
به گزارش توليد ايرانی؛   مسعود انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان را اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با یادآوری این مطلب که تعداد کل واحدهای خسارت‌دیده سیل خوزستان ۲۵ هزار و ۸۲۹ واحدبوده که ۵ هزار و ۵۵۹ واحد آن احداثی و ۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد آن تعمیری شناسایی شدند از معرفی ۳۳ هزار و ۹۱۱ نفر به بانک با احتساب معیشتی‌ها به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات خبر داد.

انصاریان گفت: از ۳۳ هزار و ۹۱۱ نفر معرفی شده به بانک ها برای دریافت تسهیلات، بانک‌ها با ۳۲ هزار و ۳۷۴ نفر برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان توضیح داد: بر اساس آخرین آمار ۲۱۳ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به مالکان واحدهای خسارت دیده استان، پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه تعمیرات ۱۹ هزار و ۵۶۴ واحد تاکنون به اتمام رسیده است، روند بازسازی واحدهای احداثی را به شرح زیر اعلام کرد: آواربرداری ۳ هزار و ۵۲۵ واحد، پی‌کنی، ۵ هزار و ۴۹۲ واحد، اجرای فوندانسیون ۵ هزار و ۳۳۸ واحد، اجرای اسکلت هزار و ۲۴۷ واحد، اجرای سقف ۵ هزار و ۲۶ واحد و دیوارچینی ۵ هزار و ۱۹۹ واحد.

انصاریان همچنین از توزیع ۸ هزار و ۹۱۹ تن میلگرد و ۵۴ هزار و ۴۳۵ تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان استان خبر داد.
 
کد مطلب: 21684
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *