پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

ممکن است پاییز بسیار سختی در پیش داشته باشیم

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: دکتر سید محمود نوریان، جراح مغز و اعصاب بیمارستان آیت الله کاشانی و احمدطالبی، پرستار بیمارستان های فیض و آیت الله کاشانی به جمع شهیدان خدمت و مدافع سلامت پیوستند.
ممکن است پاییز بسیار سختی در پیش داشته باشیم

به گزارش توليد ايرانی؛    آرش نجیمی اظهار کرد: احمد طالبی پرستار بازنشسته بود که مسئولیت تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را به عهده داشت، اما به صورت داوطلبانه در بیمارستان های فیض و آیت الله کاشانی به عنوان پرستار خدمت می کرد.

وی افزود: این شهید مدافع سلامت بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در بیمارستان امین بستری بود که متاسفانه فوت کرد و پیکر او صبح روز گذشته (جمعه_۱۴ شهریورماه) تشییع و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین به فوت دکتر نوریان متخصص مغز و اعصاب اشاره و خاطرنشان کرد: دکتر نوریان متخصص بازنشسته بود که همچنان مشغول خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان آیت الله کاشانی بود. این پزشک متخصص نیز روز گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در بیمارستان الزهرا(س) فوت کرد و فردا در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری می شود.

نجیمی با اشاره به اینکه دکتر نوریان سومین پزشک مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است که بر اثر ابتلا به کرونا فوت می کند، خاطرنشان کرد: پیش از این دکتر سعید حقیقی و دکتر سید محمد موسوی از پزشکان مدافع سلامت اصفهان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی افزود: دکتر مجید فرهاد از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، علی اسد سلطانی از کارکنان بیمارستان نطنز، علی منصوری کارمند بیمارستان عیسی بن مریم، حامد مردانی از کارکنان بخش رادیولوژی بیمارستان شهید آیت الله صدوقی، خسرو حکمت‌روش از کارکنان بخش اتاق عمل بیمارستان زهرای مرضیه(س) و احمد طالبی پرستار بیمارستان های فیض و آیت الله کاشانی از دیگر مدافعان سلامت هستند که در ماه‌های گذشته در استان اصفهان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه شرایط شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان همچنان صعودی است، اعلام کرد: هم اکنون بیش از هزار بیمار کووید۱۹ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، این درحالی است که تعداد بیماران بستری در آی سی یو نیز افزایش یافته و به بیش از ۲۰۰ بیمار رسیده که همین باعث نگرانی است.

نجیمی با بیان اینکه از نظر شیوع کرونا در شرایط بدتری حتی در مقایسه با اسفندماه هستیم، گفت: شرایط اصلا خوبی نداریم و اگر مردم توجه جدی مثل اوایل اپیدمی کرونا نداشته باشند ممکن است پاییز بسیار سختی در پیش داشته باشیم.









 
کد مطلب: 21674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *