پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۲

لزوم به‌کارگیری تیم‌های عملیاتی بیشتر برای تکمیل بیمارستان هسته‌ای

استاندار بوشهر خواستار به‌کارگیری تیم‌های عملیاتی بیشتر برای تکمیل پروژه ۱۱۰ تختی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر شد.
لزوم به‌کارگیری تیم‌های عملیاتی بیشتر برای تکمیل بیمارستان هسته‌ای
به گزارش توليد ايرانی؛  عبدالکریم گراوند در بررسی روند اجرایی پروژه بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل این پروژه اظهار داشت: با توجه به روند اجرایی این پروژه  لازم است تا فصل پاییز تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی شود.
 
وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل آن تخصیص یافته است گفت: در اجرای ساخت بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر ۷۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که تکمیل آن بر اساس برنامه زمان‌بندی مورد تاکید است.

استاندار بوشهر ظرفیت این مرکز درمانی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر شامل بخش‌های مختلف درمانی در زمینی با زیربنای ۵۸ هزار مترمربع ساخته شده که دارای ۱۱۰ تخت بستری است.

مقام عالی دولت در استان بوشهر از تامین تجهیزات این بیمارستان توسط وزارت بهداشت و درمان خبر داد و بیان کرد: با تکمیل سازه‌های ساختمانی آن، تجهیزات درمانی، تشخیصی، خدماتی که تهیه و تامین شده است نصب، راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

گراوند پیشرفت ساختمانی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر را بالای ۹۰ درصد دانست و خاطرنشان کرد: به‌زودی اعتبارات دیگری به این پروژه برای تسریع در تکمیل آن تزریق می‌شود.

وی روند احداث، ساختمان پزشکی و دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را مورد بررسی قرار داد و با بیان اینکه فاز نخست آن تکمیل شده است اضافه کرد: فاز دوم این ساختمان بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

استاندار بوشهر از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان برای تسریع در تکمیل آن خبر داد و بیان کرد: این ساختمان که دارای تجهیزات پزشکی و دندان‌پزشکی است بر اساس برنامه زمان‌بندی افتتاح می‌شود.
این مسئول از تکمیل شدن ساختمان مرکز درمانی قدس بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این پروژه با ۱۲۰۰ مترمربع زیربنا افزون بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که ۵ میلیارد ریال دیگر به این طرح تخصیص می‌یابد.
کد مطلب: 21591
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *