شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
۰
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۳

۲۸۹۶ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های اقتصادی طی هفته دولت، ۲۸۹۶ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد.
۲۸۹۶ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد
 به گزارش توليد ايرانی؛   سعید فرخی در حاشیه افتتاح پروژه‌های اقتصادی در شهرستان اراک که همزمان با هفته دولت انجام شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: تعداد پروژه های اقتصادی سال ۹۹ در هفته دولت در استان مرکزی اعم از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی، ۱۸۵ پروژه است که نسبت به سال گذشته از نظر تعداد ۴۲ درصد رشد در این حوزه حاصل شده است.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری برای ۱۸۵ پروژه مذکور ۱۱۳۵ میلیارد تومان است، افزود: در سال گذشته ۱۰۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که امسال رشد هشت درصدی در این بخش رقم خورده است.

فرخی با اشاره به افتتاح و بازدید از بخشی از پروژه‌های اقتصادی شهرستان اراک، گفت: در این شهرستان مجموعا ۳۲ پروژه اقتصادی با حجم سرمایه گذاری ۱۹۵ میلیارد تومان و اشتغال ۵۳۷ نفر به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: راه اندازی خط تولید شرکت آلومینیوم هیرکا با حجم سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح ۳۵ پروژه مختلف در سطح دهیاری‌های شهرستان به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان و افتتاح روستای خیرساز موت آباد به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌هایی است که امروز در شهرستان اراک انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: در مجموع در استان بواسطه طرح‌های مذکور ۲۳۳۷ نفر به صورت مستقیم و ۵۵۹ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار شدند یا خواهند شد.
کد مطلب: 21492
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *