جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۱

افتتاح 90 پروژه بزرگ برق رسانی استان کردستان در هفته دولت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از افتتاح 90 پروژه بزرگ برق رسانی در استان کردستان با اعتباری بالغ بر 364 هزار و 979 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.
افتتاح 90 پروژه بزرگ برق رسانی استان کردستان در هفته دولت
به گزارش توليد ايرانی؛   هیوا لهونیان امروز(30مرداد)در تشریح این خبر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سال جهش تولید تعداد 90 پروژه در سطح شهرستان های تابعه استان کردستان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به مبلغ اعتبار این پروژه ها، افزود: از مجموع پروژه‌های فوق 15 پروژه با اعتبار 101 هزار  135 میلیون ریال کلنگ زنی می‌شود و 75 پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر 263 هزار و 844 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، در ادامه به تلاش شرکت برای ارائه برقی مطمئن و پایدار به تمام مشترکین استان اشاره  و بیان کرد: عمده این پروژه‌ها در بخش‌های مربوط به برق رسانی به نقاط مرزی سطح استان، توسعه زیر ساخت‌های شبکه‌ای و بهسازی شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف استان است.

لهونیان  در ادامه ذکر کرد: از مجموع پروژه‌های فوق، تعداد 36 پروژه با اعتباری بالغ بر 181 هزار و 759 میلیون ریال در سطح شهرهای استان و تعداد 54 پروژه از پروژه‌های فوق با اعتباری بالغ بر183 هزار و 220 میلیون ریال در سطح روستاهای استان کردستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: افتتاح این پروژه‌ها همزمان با هفته دولت نشان از رشد و توسعه خدمات‌رسانی به مردم و ارائه برقی مطمئن و پایدار به مشترکین برق است.

لازم به ذکر است؛ بخشی از این پروژه‌ها در راستای کمک به توسعه زیر ساخت‌های اقتصادی در سال جهش تولید بوده است.
کد مطلب: 21381
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *