شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳

توسعه گردشگری سدها نیازمند تسهیل در امر سرمایه گذاری است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: توسعه گردشگری سدهای استان نیازمند تسهیل در امر سرمایه گذاری است.
توسعه گردشگری سدها نیازمند تسهیل در امر سرمایه گذاری است
به گزارش توليد ايرانی؛   کامران خرم درجلسه کمیته گردشگری که با حضور اعضای این کمیته که در سالن جلسات شرکت آب منطقه ای کردستان برگزار گردید، اظهار کرد: روند صدور مجوز برای اجرای طرح های گردشگری در استان، باید هر چه سریعتر و با نگاه مثبت صورت گیرد تا گامهای موثری در این راستا برداشته شود.

خرم عنوان کرد: جهت تسهیل امور لازم است تا تمامی اقدامات لازم از قبیل صدور موافقت اصولی، مجوز های قانونی و استعلامات در حوزه استانی به نحوی مدیریت شود که فرایند سرمایه گذاری تسهیل و سرمایه گذار به راحتی بتواند مجوزها و استعلام های خود را دریافت کند.

وی با بیان اینکه گردشگری منحصر به یک سازمان یا نهاد نیست و امکاناتی که باید برای گردشگری به کار گرفته شود فرابخشی است، افزود: در این راستا تعامل و هماهنگی سازمان میراث فرهنگی با این شرکت در خصوص صدور مجوز طرح‌های گردشگری، در پیشبرد اهداف و توسعه صنعت گردشگری استان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با تاکید بر همکاری این شرکت در روند فرآیند گردشگری سدهای ژاوه، داریان و سد آزاد، خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه ای کردستان آمادگی خود را جهت حمایت از اجرای طرح های گردشگری در حاشیه سدهایی که بهره برداری آنها در حوزه اختیارات آب منطقه ای کردستان نیست را اعلام می دارد.

شایان ذکر است: در جریان این جلسه، اعضای کمیته گردشگری علاوه بر رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران این حوزه، به بررسی درخواست‌ها، مدارک و مستندات متقاضیان پرداختند.
کد مطلب: 21380
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *