پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵

برنامه‌های آنلاین و ترافیک رایگان در ایام محرم

با فرا رسیدن ایام محرم و با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا، با استفاده از بستر پلتفرم‌های فضای مجازی، برنامه‌هایی از جمله سخنرانی و ذکر مصیبت اهل‌بیت (ع) در نظر گرفته شده مشتریان اینترنت شرکت مخابرات نیز می‌توانند از ترافیک رایگان برای دیدن مجالس عزاداری استفاده کنند.
برنامه‌های آنلاین و ترافیک رایگان در ایام محرم

به گزارش توليد ايرانی؛    با نزدیک شدن به ایام محرم و در شرایطی که هنوز هم شرایط کرونایی در کشور وجود دارد، برنامه‌ها و مراسم عزادارای هم به شیوه‌ای متناسب با این شرایط دنبال می‌شود. در این راستا سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در اینستاگرام خود نوشت: ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش امسال با حال و هوایی متفاوت برگزار می‌شود و ما نیز در شرکت مخابرات ایران برای استفاده هرچه بهتر از این روزها و شبها، قدمی برداشتیم.

وی ادامه داد:‌ مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران می‌توانند در دهه اول محرم از ترافیک رایگان برای دیدن مجالس عزاداری استفاده و به‌صورت آنلاین برنامه‌های مختلف را از پایگاه heyatonline.ir دریافت کنند. این ترافیک رایگان از روز جمعه ۳۱ مردادماه همزمان با اولین روز محرم تا پایان روز یکشنبه مورخ ۹ شهریور و روز عاشورا به مشتریان اینترنت مخابرات ارائه می‌شود. البته این طرح با توجه به برنامه‌های آتی متولیان هیئت آنلاین، تا پایان ماه محرم برای مشترکان، قابل تمدید است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: ما در شرکت مخابرات آمادگی داریم تا ترافیک و زیرساخت لازم را برای اپراتورها فراهم کنیم تا همه عزاداران حسینی در شرایط فعلی و عدم امکان حضور فیزیکی در مجامع، به‌شکل مجازی از برنامه‌های هیئت‌های مورد علاقه خود بهره‌مند شوند.

به گفته وی، مشکلی از بابت ظرفیت شبکه مخابراتی در این ایام وجود ندارد و این شرکت با رصد ۲۴ ساعته شبکه ارتباطی در تلاش برای تثبیت و پایداری ارتباطات است تا با تمام امکانات و توانمندی‌های شرکت، بستر ویژه و شایسته‌ای در ایام محرم و صفر به هموطنان ارائه شود.  
همچنین سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری مجموعه برنامه‌های ویژه دهه اول محرم از رهگذر فضای مجازی تحت عنوان «مهر محرم» در حوزه ارتباطات خبر داد

وی درباره برنامه‌های وزارت ارتباطات در اقامه عزای حضرت سیدالشهدا و ۷۲ تن از یارانش با توجه به محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا گفت: با اهتمام این مرکز و با استفاده از بستر پلتفرم‌های فضای مجازی، دو برنامه خاص تدارک دیده شده تا علاوه بر همکاران حوزه ارتباطات همه مردم عزیز و عاشقان عاشورایی از این برنامه‌ها استفاده کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات اظهار کرد: در این برنامه‌ها از شاعران آیینی سراسر کشور دعوت شده است تا جدیدترین و تأثیرگذارترین سروده‌های عاشورایی خود را اجرا کنند و حاصل این کار ۲۵ فیلم کوتاه از شاعران اهل‌بیت (ع) است که هر شب در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از روز شنبه یکم تا چهارشنبه پنجم شهریورماه هر روز به مدت ۳۰ دقیقه از ساعت ۱۲ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه پخش زنده سخنرانی و ذکر مصیبت اهل‌بیت(ع) از طریق تارنمای رسمی وزارت ارتباطات با آدرس ict.gov.ir/fa/moharam، تارنمای هیئت آنلاین با آدرس heyatonline.ir/heyat/۶۳۰، لنز ایرانسل با آدرس lenz.ir/live، آپارات با آدرس: aparat.com/ictmedia اینستاگرام مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با آدرس instagram.com/ictministrypr؛ قابل مشاهده است.




 
کد مطلب: 21344
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *