پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
۰
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۲

بروکراسی شدید اداری و موانع جدی بر سرراه تولید و اشتغال جوانان

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با انتقاد از وضعیت فرهنگی کنونی کشور در عرصه استفاده از تکنولوژی عنوان کرد: تغییر جنون آمیز تلفن همراه و غرق شدن در ابتذال ماهواره و تلگرام نوجوانان ما را در کوچه های حیرت و سرگردانی سردرگم کرده است.
بروکراسی شدید اداری و موانع جدی بر سرراه تولید و اشتغال جوانان
به گزارش توليد ايرانی؛ حسین محمدصالحی دارانی نماینده مردم فریدن در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: در جهان متمدن امروز تمدن چند هزار ساله ایران چون نگینی بر تارک فرهنگ و تمدن جهان می درخشد. پشت سر را بنگرید. ۱۴۰۰ سال عظمت اسلامی که هر یک از مردان نام آورش ستاره ای در کهکشان راه شیری علم تدبیر و رادمردی هستند. ما امروز در جایگاهی ایستاده ایم که ثمره تلاش مردمی پارسا و دلیر است که هرگز از مدار حیثیت ملی و مذهبی خود خارج نشدند که ثمره خون شهدا و سلیمانی ها است.

وی افزود: بیگانگان به شوکت ایران و اقتدار ایرانی نمی رسند. آمریکا بیشترین عمر ۴۰۰ ساله خود را درگیر جنگ های نژادی و کابویی بوده و انگلستان نیز کشور دزدان دریایی است. امروز می رویم به سوی اینکه با سلول های بنیادین بنیان دشمن را براندازیم. لذا بی دلیل نیست که در تمدید تحریم تسلیحاتی ایران تنها دومینیکن آمریکا را همراهی می کند.

نماینده مردم فریدن در مجلس عنوان کرد: نباید فراموش کرد که در روزگار وانفسای تکنولوژی این تکنولوژی جدید چقدر خود را درگیر ماهواره و فضای مجازی کرده ایم. تغییر جنون آمیز تلفن همراه و غرق شدن در ابتذال ماهواره و تلگرام نوجوانان ما را در کوچه های سرگردانی و حیرت سردرگم کرده است تا در لایه لایه چرخ دنده های دوران مدرنیته و پسامدرن خرد شوند.

وی همچنین بیان کرد: بروکراسی شدید اداری و موانع جدی بر سر راه تولید و اشتغال کورسوی امید جوانان را از بین برده است. ما مسئول هستیم تا با تدابیر درست آینده سازان میهن اسلامی را دریابیم.
نماینده مردم فریدن در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کرد: دولت بکوشد عوارض گمرکی صادرات پیاز را حذف یا کمتر کند، زیرا این موضوع اشک کشاورزان را درآورده است.

در منطقه فریدن مشکلات دامداران و گرانی نهادهای دامی از یک سو و سخت گیری و رفتار ناعادلانه منابع طبیعی و تسخیر اراضی دیم و کشاورزی مردم محروم از سوی دیگر با راه و روندهای شبه قانونی عرصه را تنگ کرده است.
کد مطلب: 21271
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *