سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۹

ایستادگی قالیباف بر سر حقوق داوطلبان کنکور و فعال شدن دوباره توپخانه‌های تخریب اصلاح‌طلبان

تخریب‌ها نشان میدهد همان جریانی که با اسم «دموکراسی» و «قانون‌گرایی» دو دهه است که بازیگر میدان سیاست هستند، بر خلاف دعاوی خود، هیچ علاقه‌ای به نقش‌آفرینی مجلس در استیفای حقوق عامه ندارند.
ایستادگی قالیباف بر سر حقوق داوطلبان کنکور و فعال شدن دوباره توپخانه‌های تخریب اصلاح‌طلبان
به گزارش توليد ايرانی؛
در حالی که روز چهارشنبه (۲۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی جلسه مهمی برای رای‌ اعتماد به وزیر وزارتخانه مهم و استراتژیک صنعت، معدن و تجارت، در دستور کار داشت، رییس جمهور، در اقدامی غیرمتعارف به مجلس شورای اسلامی نرفت و حاضر نشد به دفاع از وزیر پیشنهادی بپردازد. طبیعی بود که در غیاب معرفی‌کننده و همچنین اقناع‌کننده‌ نبودن برنامه‌های گزینه پیشنهادی (مدرس خیابانی)، مجلس به او رای اعتماد نداد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که در روزهای اخیر، ماجرای تعویق یا عدم تعویق زمان کنکور (که میلیون‌ها نفر را که شامل دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان می شود، تحت تاثیر قرار می دهد)، یک مورد عجیب در تصمیم‌گیری در سطح کلان را به نمایش گذاشت که علامت بسیار بدی به کف جامعه از بابت سردرگمی و آشفتگی در سطوح بالای مدیریتی کشور می دهد.

ماجرا از این قرار بود که در آخرین جلسه وزرای علوم و بهداشت با سازمان سنجش و کمیسیون‌های آموزش و بهداشت مجلس، تصمیم وزرا و نمایندگان بر این شد که با توجه به اصرار وزارت بهداشت بر اجرای پروتکل های سختگیرانه، کنکور سراسری یک ماه به تاخیر بیافتد تا مجریان آزمون، برای رعایت دستورالعمل‌ها آماده شوند.

کد مطلب: 21203
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *