پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳

اینترنت رایگان هدیه خبرنگاری بر دوش یک اپراتور

ارایه اینترنت هدیه خبرنگاری امسال در حالی تنها به اپراتور رایتل اختصاص یافته که سال گذشته این هدیه برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه در نظر گرفته شده بود.
اینترنت رایگان هدیه خبرنگاری بر دوش یک اپراتور
به گزارش توليد ايرانی؛  حسن روحانی، رییس جمهوری روز پنجشنبه ۱۶ مرداد، در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت اعلام کرد که با دستور به وزیر ارتباطات، امسال هم مانند سال گذشته، برای خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، خدمات اینترنتی رایگان یک‌ساله در نظر گرفته می‌شود. محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - نیز ۱۸ مرداد در  اینستاگرام خود ضمن تبریک روز خبرنگار نوشت: دستور رییس جمهوری برای هدیه خبرنگاران در حال پیگیری است و از امشب توزیع این هدایا انجام خواهد شد.

بدین‌ترتیب شب گذشته، برای خبرنگارانی که سال گذشته برای دریافت اینترنت رایگان خبرنگاری ثبت‌نام کرده بودند، پیامکی مبنی بر دریافت ۱۲۰ گیگ اینترنت رایگان ارسال شد و اینکه خبرنگاران با استفاده از لینک موجود در پیامک،‌ می‌توانند برای ثبت‌نام اینترنت هدیه اقدام کنند.

با وجود این، با طی کردن مراحل اولیه ثبت‌نام،‌ مشخص می‌شود که خبرنگاران یا باید سیم‌کارت رایتل داشته باشند و یا برای دریافت سیم‌کارت این اپراتور ثبت‌نام کنند تا از اینترت رایگان برخوردار شوند.

این در حالی است که سال گذشته اینترنت خبرنگاری برای تمامی اپراتورهای همراه از جمله همراه اول و ایرانسل نیز در نظر گرفته شده بود که سهم قابل‌توجهی در تعداد مشترکان دارند و اما این بار به نظر می‌رسد وزارت ارتباطات، توجه ویژه‌ای به اپراتور رایتل داشته که اهدای اینترنت خبرنگاری را به این اپراتور سپرده و خبرنگاران هم برای دریافت هدیه، به ثبت‌نام در این اپراتور ملزم هستند.
کد مطلب: 21151
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *