با یخچال فریز ایرانی الکترو استیل آشنا شوید + عکس

20 اسفند 1396 ساعت 10:03

از ویژگی های قابل توجه یخچال فریزر الکترواستیل دارا بودن آبسرد کن شفاف است، بنابراین برای دسترسی به آب سرد یخچال دیگر نیاری به باز و بسته کردن درب یخچال و اتلاف انرژی نمی باشد.


تولید ایرانی: با طراحی مدرن و امروزی برای خانواده های ایرانی ساخته شده است. یخچال فریزر الکترواستیل صد در صد نوفراست می باشد؛ بنابراین دیگر نیازی به تمیز کردن برفک داخل فریزر نیست. از مشخصات منحصر بفرد این یخچال فریزر مجهز بودن آن به فیلتر نانو سیلور است که باعث از بین رفتن باکتری های موجود در مواد غذایی داخل یخچال می باشد. همچنین لاستیک آنتی باکتری و خار دار دور درب یخچال هر گونه باکتری موجود در داخل یخچال را از بین می برد.

از ویژگی های قابل توجه یخچال فریزر الکترواستیل دارا بودن آبسرد کن شفاف است، بنابراین برای دسترسی به آب سرد یخچال دیگر نیاری به باز و بسته کردن درب یخچال و اتلاف انرژی نمی باشد. یخچال الکترواستیل دارای دو قفسه مخصوص نگه داری میوه و سبزیجات و4 طبقه طرح کریستال با قابلیت جابجایی می باشد. این یخچال همچنین دارای محفظه لبنیات می باشد که می توان شیر، کره و پنیر را در این قسمت قرار داد. یخچال 27 الکترواستیل مجهز به 6 قفسه نگه دارنده در است. جریان هوای خنک چندگانه در یخچال هوای مطبوع و خنک داخل یخچال را فراهم می کند. در هنگام مسافرت می توان یخچال را در حالت مسافرت قرار داد تا دستگاه برق کمتری مصرف کند. فریزر الکترواستیل دارای 3 کشو جهت نگهداری مواد غذایی منجمد است.


کد مطلب: 2098

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/2098/یخچال-فریز-ایرانی-الکترو-استیل-آشنا-شوید-عکس

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com