پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۱

بازطراحی و ساخت دستگاه‌های هاور کاربردی

یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی موفق به باز طراحی و ساخت opening device شد.
بازطراحی و ساخت دستگاه‌های هاور کاربردی
به گزارش توليد ايرانی ؛  OPENING DIVCE دستگاهی است که در صنایع مختلف خصوصاً صنعت نفت و پتروشیمی، سر کیسه‌های صنعتی را از طریق مکش باز می‌کند تا مواد مورد نظر داخل آن ریخته شود.

طراحی و ساخت این دستگاه توسط شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی صورت پذیرفته است، این شرکت یک شرکت تخصصی در زمینه ماشین آلات بسته بندی صنایع پتروشیمی است که توانسته در مدت زمان کوتاهی خدمات قابل توجهی به صنایع پتروشیمی ارائه کند.

رسول مشتاق، مدیر بازرگانی این شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: قسمت OPENING DEVICE وظیفه باز کردن دهانه کیسه جهت انتقال به قسمت هاپر برای پرشدن کیسه از گرانول را دارد.

مشکلات ناشی از طراحی درقسمت وکیوم دستگاه هاور موجب استهلاک و خرابی بیش از حد قطعات و پایین آمدن راندمان دستگاه و افزایش ضایعات کیسه شده بود که با تغییر در طراحی، در نمونه‌های تولیدی این شرکت مشکلات مربوطه مرتفع شد.

در طراحی پکیج فوق سعی شده است تا حد ممکن ساده‌تر نسبت به نمونه هاور باشد و تغییرات انجام شده در قطعات اصلی کم بوده و می‌توان از اکثر قطعات وکیوم هاور استفاده کرد.

با نصب این پکیج روی دستگاه‌ها راندمان دستگاه افزایش یافته و ضایعات کیسه در قسمت وکیوم بسیار پایین خواهد آمد و سرعت کارکرد دستگاه ۲ الی ۵ درصد امکان افزایش را خواهد داشت.وی افزود: قطعات یدکی مورد نیاز این دستگاه تا ۵ سال توسط شرکت ما پشتیبانی می شود.

محصول تولیدی ما هم اکنون در پتروشیمی امیرکبیر نصب شده و با بهترین راندمان در حال کار است.


بر اساس اعلام وزارت علوم، این شرکت در حال حاضر بیش از چهار هزار قطعه مورد استفاده در صنایع پتروشیمی کشور را بر اساس سفارش تولید می‌کند. کلیه مراحل طراحی، مهندسی معکوس و تولید قطعات توسط پرسنل خود شرکت انجام می پذیرد.
کد مطلب: 20916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *