شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۴

ضرورتی برای ایجاد کمیسیون جهش تولید دراین شرایط وجود ندارد

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هر یک از کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌توانند در حوزه «جهش تولید» کار کارشناسی را انجام دهند و ضرورتی برای تشکیل کمیسیون ویژه وجود ندارد.
ضرورتی برای ایجاد کمیسیون جهش تولید دراین شرایط وجود ندارد
به گزارش توليد ايرانی؛  سید کاظم دلخوش در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: براساس ماده ۲۰ و ۱۰۷ آیین‌نامه داخلی مجلس هیات رییسه مجلس شورای اسلامی این اختیار را دارد تا در مسائل ویژه اقتصادی کشور ورود کرده و هر طور که صلاح می‌دانند از دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف دعوت کند تا به نمایندگان پاسخ دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار با استناد به ماده ۴۰ آیین‌نامه در شرایط کنونی کشور ضرورت ندارد، چرا که این کمیسیون در مجلس قبلی تشکیل شد و مجموعه‌ای از اقدامات را انجام داد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون مجلس دارای کمیسیون‌های اقتصادی، انرژی، برنامه و بودجه، صنایع و معادن و کشاورزی است که هر کدام می‌توانند در جایگاه خود در حوزه «جهش تولید» کار کارشناسی انجام دهد. این‌که ما با تشکیل کمیسیونی ویژه جلوی فعالیت کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی را بگیریم، اشتباه است و ضرورتی برای تشکیل کمیسیون ویژه «جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار» در این دوره از مجلس احساس نمی‌شود.
کد مطلب: 20626
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *