يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
۰
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۲

معاون وزیر اقتصاد: اضافه واریزهای خرید سهام ETF به حساب افراد باز می‌گردد

معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد: تا پایان هفته گزارش‌های خرید یونیت‌های اولین صندوق واسطه‌گری مالی یا همان ETF نهایی می‌شود و اضافه واریزها و پول‌های بلوکه شده به حساب افراد بر می گردد؛ بنابراین مردم نگران پول مازاد بلوکه شده نباشند.
معاون وزیر اقتصاد: اضافه واریزهای خرید سهام ETF به حساب افراد باز می‌گردد
توليد ايرانی: عباس معمارنژاد معاون وزیر اقتصاد در خصوص برگشت اضافه واریزهای خرید سهام صندوق واسطه‌گری مالی یکم به حساب خریداران اظهار داشت: تا پایان هفته گزارش‌های خرید یونیت‌های اولین صندوق واسطه گری مالی یا همان ETF  نهایی می‌شود و اضافه واریزها و پول‌های بلوکه شده به حساب افراد بر می‌گردد، بنابراین مردم نگران پول مازاد بلوکه شده نباشند.


وی با اشاره به ادغام ۵ بانک در بانک سپه و نگرانی کارکنان این مجموعه‌ها برای تعدیل نیرو در آینده اظهار داشت: تا کنون در روند ادغام هیچ تعدیل نیرویی صورت نگرفته است و چارت سازمانی به گونه‌ای طراحی شده است که فعلا تعدیل نیروی در این مجوعه صورت نگیرد.


معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: تمام نیروهایی که قبلا در این بانک‌ها و موسسات مشغول به کار هستند، در مجموعه باقی خواهند ماند. 
 

معمارنژاد درباره دو عرضه بزرگ دولتی تا چند روز آینده به ایلنا گفت: عرضه بزرگ دولتی گروه سرمایه گذاری امید تا پایان خردادماه و گروه توسعه ملی از بانک ملی تا پایان تیرماه انجام می‌شود.
 
وی افزود: ارزش گروه امید ۷۰ هزار میلیارد تومان و گروه توسعه ملی ۳۰ هزار میلیارد تومان است که در هر مرحله ۱۸ درصد این سهام به صورت بلوکی واگذار خواهد شد.
کد مطلب: 19998
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *