پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۷

خسارت دیدگان رسته گل و گیاه زینتی تسهیلات دریافت می‌کنند

مدیرکل دفتر امور گلخانه ها، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی گفت: برای رسته‌های آسیب‌پذیر و جبران خسارت‌های آن‌ها، خدماتی همچون دریافت سرمایه در گردش، استمهال وام های بانکی، تقسیط قبوض آب و بر ق و گاز پیش بینی شده است.
خسارت دیدگان رسته گل و گیاه زینتی تسهیلات دریافت می‌کنند
توليد ايرانی: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، غلامرضا تقوی در رابطه با میزان خسارات ویروس کرونا به بخش تولید گل و گیاه زینتی اظهار کرد: در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بازار گل و گیاه زینتی دچار رکود شد و بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش گل و گیاه زینتی وارد شد.

مدیرکل دفتر امور گلخانه‌ها، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی با اشاره به معرفی تمام بخش‌های خسارت دیده به دولت، تصریح کرد: با وجود اینکه رسته گل و گیاه زینتی و محصولات گلخانه‌ای هم از کرونا خسارت دیده بودند اما این موضوع در هیات دولت مطرح نشد.

وی افزود: در هفته گذشته با تلاش‌های وزارت جهاد کشاورزی، دفتر مدیریت بحران، تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها، تشکل‌های این بخش  و اطلاعاتی که جمع آوری شده بود،  گل و گیاه زینتی نیز جزو رسته های آسیب دیده از کرونا به دولت معرفی شد.

تقوی ۱۲ رسته را جزو رسته‌های آسیب پذیر از کرونا اعلام کرده و خاطرنشان کرد: برای رسته‌های آسیب‌پذیر و جبران خسارت‌های آن‌ها، خدماتی همچون دریافت سرمایه در گردش، استمهال وام‌های بانکی، تقسیط قبوض آب و بر ق و گاز پیش بینی شده است.
کد مطلب: 19809
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *