پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲

10 محور جهش تولید به خودروسازان ابلاغ شد/از مذاکره با خارجی‌ها تا تولید ضربتی موتورهای کم مصرف

معاون صنایع وزارت صنعت 10 محور مصوب قرارگاه جهش تولید را به مدیران عامل ایران خودرو و سایپا ابلاغ کرد. ایجاد قوای محرکه و پلتفرم مشترک، مذاکره با شرکت های خارجی برای تولید خودروی جدید و همچنین تولید سریع موتور کم مصرف از جمله این محورها است.
10 محور جهش تولید به خودروسازان ابلاغ شد/از مذاکره با خارجی‌ها تا تولید ضربتی موتورهای کم مصرف
توليد ايرانی: مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل ایران خودرو و سایپا 10 محور مصوب قرارگاه جهش تولید را جهت اجرا ابلاغ کرد.

این محورها شامل موارد مختلف از جمله پیگیری برنامه ایجاد قوای محرکه و پلتفرم مشترک، واگذاری اموال، املاک و دارایی های مازاد خودروسازان، رصد فضای مجازی و اقناع افکار عمومی، جذب نخبگان دانشگاهی و همچنین مذاکره با شرکت های خارجی برای طراحی و تولید خودروی جدید است.

در عین حال، ارائه برنامه زمان بندی جهت طراحی و تولید موتورهای کم مصرف در کوتاهترین زمان ممکن، کاهش تعهدات شرکت‌های خودروساز، تعمیق ساخت داخل قطعات، پرداخت مطالبات قطعه سازان با توجه به برخورداری خودروسازان از تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار و برنامه‌ریزی برای افزایش کیفیت خودروها و رشد بهره وری از دیگر محورهای ابلاغی از سوی صادقی نیارکی به مدیران ایران خودرو و سایپا است.

این 10 محور توسط مهدی صادقی نیارکی با پست سرپرستی معاونت امور صنایع ابلاغ شده بود. در حال حاضر صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت است.
کد مطلب: 19744
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *