سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
۰
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۳

طرح جهش تجارت فناوری در دستور کار شبکه فن‌بازار ملی

دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران گفت: کارگزار تبادل فناوری طرح جهش تجارت فناوری شبکه فن‌بازار ملی ایران را در دستور کار قرار داده است.
طرح جهش تجارت فناوری در دستور کار شبکه فن‌بازار ملی
توليد ايرانی: محمدصالح خالقی با بیان اینکه شبکه فن‌بازار ملی ایران به منظور افزایش مبادلات فناورانه، طرح جهش تجارت فناوری را اجرایی می‌کند، افزود: این شبکه با دارا بودن ۵۰ کارگزار تجارت فناوری در سطح کشور اقدام به توسعه بازار فناوری کرده است.

وی ادامه داد: این طرح شامل بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه (بازاریابی داخلی و بین‌المللی)، سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها، اختراعات و طرح‌های فناورانه و نیز رفع نیاز فناورانه صنایع است که این همرسانی‌ها توسط کارگزان تجارت فناوری انجام می‌شود.

خالقی ادامه داد: این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود و عرضه‌کنندگان و متقاضیان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور با مراجعه به یکی از دفاتر فن‌بازارهای منطقه‌ای یا تخصصی و یا مراجعه مستقیم به کارگزاران تجارت فناوری می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

به گزارش شبکه فن بازار، این شبکه بر اساس نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وظیفه توسعه بازار فناوری کشور را بر عهده‌ دارد.
کد مطلب: 19738
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *