پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۳

پیاده‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه‌سازان در هفته پیش رو

انجمن های مرتبط با صنعت خودور و قطعه اعلام کردند هفته آینده به منظور فرصت پیاده‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه‌سازان در نظر گرفته شده است.
پیاده‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه‌سازان در هفته پیش رو
به گزارش توليد ايرانی به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، هیات مدیره‌های انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروی کشور طی اطلاعیه‌ای به قطعه سازان اعلام کردند: با توجه به ارسال درخواست کتبی تعداد کثیری از شرکت‌های قطعه ساز به استانداران، خودروسازان و انجمن‌ها مبنی بر تاخیر در شروع فعالیت شرکت‌های قطعه ساز هفته آینده (۱۶/۱/۹۹ لغایت ۲۲/۱/۹۹) به منظور فرصت پیاده‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه‌سازان در نظر گرفته شده است.
در این اطلاعیه آمده است: از همه همکاران قطعه ساز خواهشمند است تا در هفته آینده اقدام به پیاده‌سازی پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیرانه در خطوط تولید و سطح شرکت کنند تا پس از آن شروع تولید زنجیره تامین قطعه سازی کشور با ظرفیت کامل و با رعایت همه الزامات و نکات بهداشتی مورد نظر انجام شود.
در این اطلاعیه تاکید شده که قطعه سازان خود را موظف می‌دانند تا در سال "جهش تولید"، همه همت و توان خود را به کار گیرند تا مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب، نسبت به جبران تولید از دست رفته خود طی هفته‌های ابتدای سال اقدام کنند تا علاوه بر دستیابی به برنامه تولید کلان خودروسازان، بتوانند رکورد جدیدی را در این سال ثبت کنند.
بر اساس این گزارش در این زمینه گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: فعالیت در بخش‌های ستادی به صورت اشتغال یک سوم از نیروها خواهد بود، برای بخش‌های تولیدی نیز به صورتی برنامه‌ریزی شده که سلامتی کارکنان، فواصل اجتماعی و همه پروتکل‌های بهداشتی-پزشکی ستاد کرونا اجرا شده و البته روند تولید نیز همچنان ادامه داشته باشد.
برپایه اعلام ایران خودرو، در این مدت برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحویل خودروها به مشتریان نیز انجام خواهد شد.
پیش از این معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا نیز اعلام کرده بود: پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان تا اطلاع ثانوی فقط به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود و امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد.
"حسین کاظمی" ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با هدف کاهش ترددهای بی‌رویه شهری و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، خدمات غیرحضوری خود را در بسترهای اینترنتی گسترش داده تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
به گفته کاظمی، مشتریان سایپا می‌توانند همه درخواست‌های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com  ثبت و پیگیری کنند.
همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یاد شده، ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست‌های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.
کد مطلب: 19054
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *