چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۳

20 میلیون بسته دستکش در مرحله ترخیص از گمرک

ناظر گمرکات استان هرمزگان از طی شدن فرایند ترخیص 20 میلیون دستکش و نیز مواد ضدعفونی کننده از گمرک استان خبر داد.
20 میلیون بسته دستکش در مرحله ترخیص از گمرک
توليد ايرانی:ابوالفضل اکبرپور، با اشاره به آخرین وضعیت ترخیص اقلام پزشکی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر سه کانتینر اقلامی مانند انواع دستکش پزشکی و یکبار مصرف و تجهیزات بیمارستانی به ارزش 396 هزار دلار در مرحله تشریفات گمرکی بوده تا ترخیص شود.
ناظر گمرکات استان هرمزگان تأکید کرد: این اقلام در 6 فقره اظهارنامه در گمرک ثبت شده که شامل 20 میلیون بسته دستکش جراحی و معاینه است.
مدیرکل گمرک شهید رجایی بندرعباس با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر 6 فقره اقلام و کالاهای ضدعفونی‌کننده نیز اظهار شده است، تصریح کرد: ارزش این کالاها نیز 330 هزار دلار بوده که مواد اولیه و مواد ضدعفونی‌کننده در قالب 46 هزار و 810 بسته است.
وی ادامه داد:‌ همچنین در اظهارنامه‌های دیگری تجهیزات پزشکی مربوط به بستری، معاینه و اقلام موردنیاز بیمارستانی مانند سرنگ، آنژیوکت و اقلام موردنیاز در جراحی قلب فرایند ترخیص را طی می‌کنند.
اکبرپور خاطرنشان کرد: اطلاعات اقلام و انبارهای آن به واسطه شیوع بیماری کرونا و بنا به ملاحظات و ضوابط به اطلاع نماینده بهداشت استان و دستگاه‌های نظارتی می‌رسد تا بر نحوه توزیع نظارت شود.
کد مطلب: 18539
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *