جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹

تولید دستگاه سونا اکسیژن فعال (ازون) در مازندران

توسط محققان پارک علم و فناوری مازندران دستگاه سونا اکسیژن فعال جهت تخریب مستقیم و شکست مولکول چربی در بدن و دفع آن از منافذ پوست و همچنین افزایش سیستم ایمنی بدن و جوان سازی پوست تولید شد.
تولید دستگاه سونا اکسیژن فعال (ازون) در مازندران
توليد ايرانی: به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، آنتی اکسیدان‌ها  این مولکول‌های مفید و ارزشمند در بسیاری از مواد غذایی وجود دارند و حتی تعدادی از ویتامین‌ها هم انواعی از همین آنتی اکسیدان‌ها محسوب می‌شوند و بسیاری از بیماری‌ها بدلیل وجود اکسیدان‌ها در بدن ایجاد می‌شوند.
اکسیدان‌ها موادی مخرب هستند که بعضا در روند سوخت و ساز بدن بطور ناخواسته تولید می‌شوند، آنتی اکسیدان‌ها مولکول‌هایی هستند که اکسیدان‌ها را خنثی کرده و اثرات مخرب آن‌ها را از بین می‌برند.
یکی از روش‌های بسیار موثر تولید آنتی اکسیدان در بدن استفاده از اتم اکسیژن یا  اکسیژن فعال  است که قابلیت‌هایی بسیار فراتر از مولکول اکسیژن دارد، از این جهت اکسیژن فعال مثل تزریق واکسن عمل می‌کند و همانطور که واکسن با تحریک سیستم ایمنی از بروز بیماری جلوگیری می‌کند، اکسیژن فعال نیز با تسهیل ساخت آنتی اکسیدان با اکسیدان‌های مخرب بدن مبارزه می‌کند. 
اکسیژن فعال  قابلیت‌های دیگری نیز دارد از جمله اینکه می‌تواند باعث از بین رفتن میکروب‌ها و ویروس‌ها  و حذف بافت‌های مرده از بدن شود و همچنین اکسیژن فعال می‌تواند با افزایش سوخت و ساز بدن و به‌خصوص سلول‌های چربی زیر جلدی، به کاهش وزن و از بین رفتن سلولیت‌های پوست کمک کند.
علی خواجوی مقدم مدیرعامل شرکت مدار گستر فناور چالوس در این باره گفت: دستگاه‌های سونا اکسیژن فعال جهت تخریب مستقیم و شکست مولکول چربی در بدن و دفع آن از منافذ پوست به صورت املاح  و درافزایش مولکول DPG ۲,۳  به عنوان محرک قوی گلبول‌های قرمز در اکسیژن رسانی به بافت‌ها  و جوان سازی پوست، احیای عالی سیستم گردش خون و تقویت سیستم ایمنی بدن  بسیار مفید است.
وی نقش این دستگاه را در  کاهش ۴۰۰ تا ۶۰۰ کالری  در هر جلسه استفاده از دستگاه و همچنین  تسریع در بهبود زخم  و سم زدایی بدن، اکسید و دفع سموم و فلزات سنگین بوسیله تعریق بدن، تسریع  روند درمان بیماری های عفونی و خود ایمنی موثر دانست و افزود: افزایش سیستم دفاعی در مقابل سرطان و دیابت و بیماری‌های خود ایمنی، کاهش درد  توام با  آرامش ریلکس شدن بدن بسیار مفید خواهد بود.
 مدیرعامل شرکت مدار گستر فناور چالوس اظهار کرد: وجود روش‌های درمانی بسیار گران و پر خطر نیاز جامعه را برای متدهای درمانی جایگزین موثرتر و ایمن‌تر را بیش از پیش افزایش می‌دهد، حس امنیت در درمان امری بسیار ضروری برای مردم جامعه می‌باشد و ما به کمک دستگاه سونا اکسیژن فعال  راهکارهای موثر در مشکلات مربوط به پوست و لاغری و زیبایی در حوزه پزشکی و ورزشی که درمان آن به روش‌های متداول ممکن نیست و یا هزینه بالاتری دارد را ارئه می‌دهیم.
خواجوی خاطرنشان کرد: عدم وجود رقیب داخلی، کاهش قیمت به یک سوم نسبت به نمونه خارجی با همان کیفیت و استاندارد، دقت بالا تر و عملکرد بهتر نسبت به نمونه خارجی با روش ابداعی، سهولت استفاده از دستگاه از مزید های رقابتی این دستگاه است.
وی تصریح کرد: دستگاه سونا اکسییژن فعال استاندارد ملی ایران،  گواهی های CE  ISO -  را دارا می‌باشد.
 
کد مطلب: 18105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *