پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵

۷۵ درصد محصولات کارخانه الکتروژن در داخل تولید می شود

پروینی علیزاده گفت: به کمک مهندسان داخلی توانستیم ۷۵ درصد محصولات را در داخل تولید کنیم و تنها ۱۵ درصد محصولات را از خارج کشور وارد می‌کنیم.
۷۵ درصد محصولات  کارخانه الکتروژن در داخل تولید می شود
توليد ايرانی:  جعفر پروینی علیزاده مدیرعامل کارخانه الکتروژن گفت: حدود ٣٠ سال است که كارخانه الكتروژن راه اندازی شده است. راه اندازی این کارخانه باعث اشتغال بیش از ۱۵۰۰ نفر شده است.
او بیان کرد: حدود ۶۰۰ محصول در این کارخانه داخلی سازی شده است که هر ساله تعداد زیادی از آن به کشور‌های همجوار و اروپا صادر می‌شود.
علیزاده بیان کرد: سعی کرده‌ایم بیشترین محصولی را که از خارج کشور وارد می‌شد، داخلی سازی کنیم تا نیازمان به خارج از کشور کم شود. هم اکنون با ٣ شرکت اروپایی همکاری داریم.
مدیرعامل کارخانه الکتروژن ادامه داد: محصولات الکتروموتور صنعتی و خانگی را تولید می‌کنیم. همکاری با شرکت‌های اروپایی در گذشته تحت لیسانس بوده است و هم اکنون همکاری فنی با این شرکت‌های خارجی داریم.
او تشریح کرد: در این کارخانه قریب به ٢ هزار میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده است. تحریم‌ها کارمان را سخت‌تر کرد اما به کمک مهندسان داخلی توانستیم ۷۵ درصد محصولات را در داخل تولید کنیم و تنها ۱۵ درصد محصولات را از خارج وارد می‌کنیم.
علیزاده با بیان اینکه توانستیم از رقیبانمان در این حوزه جلو بزنیم، گفت: یک زمانی موتوژن رقیب ما بود اما اکنون تقریبا پیشرفته‌تر از آن هستیم.
مدیرعامل کارخانه الکتروژن افزود: سالی ۱۰ تا ۱۵ محصول را هر ساله روانه بازار می‌کنیم. اخیرا صادرات به ترکیه، پاکستان و دوبی داشته‌ایم و در نظر داریم آن را افزایش دهیم.
 
کد مطلب: 17860
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *