شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲

در حوزه صنعت خودروی سواری به خودکفایی صد ‌در صدی رسیدیم

مقیمی گفت: در حوزه صنعت خودروی سواری بیش از ١٠٠ درصد خودکفایی و در ایران خودرو دیزل بیش از ٣٠ درصد خودکفایی داریم.
در حوزه صنعت خودروی سواری به خودکفایی صد ‌در صدی رسیدیم
توليد ايرانی فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در مراسم آئین تحویل خودرو‌های آتش نشانی گفت: در گروه صنعتی ایران خودرو محوری‌ترین مسئله‌ای که به دنبال آن هستیم به دست مهندسان ایرانی قابل حل است تا پرچم تولید را بر افراشته نگه داریم.
او بیان کرد: در حوزه صنعت خودروی سواری بیش از ١٠٠ درصد خودکفایی و در ایران خودرو دیزل بیش از ٣٠ درصد خودکفایی داریم و در سال ٩٩ رکورد‌های خاصی خواهیم زد.
مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: محور اصلی ساخت داخل است. محصولات موجود را با ۲۵ درصد ساخت داخل شروع کردیم و به حول قوه الهی سهم آن را افزایش خواهیم داد.
مقیمی افزود: موضوع ساخت داخل را کلید خواهیم زد و به دست مهندسان داخلی انجام خواهد شد. ون وانا اولین محصول با موتور ملی عرضه خواهد شد.
او گفت: در بحث موتوری و دیزل علی رغم فعالیت‌ها، اما در بحث ساخت داخل باید قدم‌های محکم‌تری برداریم. موتور ۳۵۵ را ارتقاء به یورو ۵ خواهیم داد که به دست مهندسان داخلی انجام خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو گفت: در حوزه خودرو‌های تحویلی ٢ خودرو دیگر را تحویل خواهیم داد و تا تیر ٩٩ تحویلی قرارداد‌ها را انجام خواهیم داد. باید به مهندسان داخلی اعتماد کنیم چرا که به خوبی فعالیت کرده‌اند.
مقیمی تشریح کرد: ما می‌توانیم نقش آفرینی خوبی در خودکفایی داشته باشیم. اتکا به این کار باعث نقش‌آفرینی زیاد و اشتغال می‌شود.
 
 
 
کد مطلب: 17674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *