پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹

رونق دوباره کارخانه کاشی حافظ و کارخانه استیل البرز

حمیدی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس و استاندار این استان به همراه اعضای کارگروه رفع موانع تولید، از کارخانه استیل البرزو کاشی حافظ بازدید کردند.
رونق دوباره کارخانه کاشی حافظ و کارخانه استیل البرز
به گزارش توليد ايرانی؛ کارگروه رفع موانع تولید استان فارس به ریاست دکتر رحیمی استاندار فارس و با حضور سرهنگ حمیدی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس در کارخانه استیل البرز در شهرستان زرقان برگزار گردید.

در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات کارخانه کاشی حافظ و استیل البرز که از کارخانه های مهم استان می باشند بحث و گفت و گو شد که مهم ترین مصوبه و تصمیم این بود که خط تولید جدید کارخانه کاشی حافظ با 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری ظرف یک سال آینده راه اندازی شود، بانک ملت کارخانه را از رهن بانک خارج نماید که بتواند تسهیلات دریافت نماید، جرائم مالی بخشیده و بدهی گاز تقسیط گردد و بدهی مالیاتی کارخانه استیل البرز هم تقسیط گردد.

در این کارگروه برای رفع مشکلات بیمه ای هم توافق شد که با همکاری تأمین اجتماعی اقدامات لازم صورت گیرد و بدهی ها تقسیط شود.

قبل از جلسه کارگروه عنایت الله رحیمی استاندار و اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان فارس در ادامه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان از کارخانه استیل البرز بازدید کردند.

استاندار فارس در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع سینک ها و شیر آلات در استان فارس فعالیت می کند و بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال زایی کرده و از مجموعه های موفق تولیدی کشور محسوب می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی با مشکلاتی در حوزه بیمه و مالیات مواجه است ، عنوان کرد: در جلسه ای که با حضور اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بویژه مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان در محل این کارخانه تشکیل می‌شود تصمیم گیری های لازم انجام شده و این موانع مقدماتی و خرد نیز رفع خواهد شد.
کد مطلب: 17242
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *