باید نیازهای اساسی مردم را درک و تشخیص دهیم

24 دی 1398 ساعت 21:07

فرماندار قم با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: باید نیازهای اساسی مردم را درک و تشخصیص دهیم.


تولید ایرانی: مرتضی حیدری امروز  در سومین جلسه شورای بهداشت و کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قم، با ذکر این مطلب که دشمن هجمه‌های جدیدی علیه کشور آغاز کرده است، گفت: عدم تسلط بر مسائل و مشکلات، آب به آسیاب دشمن ریختن است. دشمنان در عرصه نظامی درمانده شده‌اند و تمام امید آن‌ها ایجاد اختلاف در داخل کشور و ناامید کردن مردم از نظام می‌باشد.
وی افزود: به‌طور مشخص دشمنان چند خواسته روشن دارند، ادامه داد: هدف دشمن در این کارزار مبهم نیست و اگر نتوانیم مشکلات را درک کنیم و نیازهای اساسی مردم را تشخیص دهیم، دچار مشکل خواهیم شد.
حیدری با قدردانی از مردم برای حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی گفت: مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سردار قاسم سلیمانی ثابت کردند پایبند به‌نظام هستند و پای اعتقاداتشان ایستاده‌اند.
وی با ذکر این مطلب که سال‌های گذشته به دلیل خشک‌سالی، استخرهای آب کشاورزی کاربری زیادی نداشته‌اند، یادآورشد: ولی امسال بارندگی‌ها زیاد شده و باید حفاظت‌های لازم برای جلوگیری از اتفاق‌های ناگوار در استخرها صورت گیرد.
وی با اشاره به غرق شدن ۱۶ کودک در هشت سال گذشته در قم، افزود: دستورات دینی و قوانین حکم می‌کند از حقوق کودکان صیانت نماییم و بررسی اجمالی از ایمنی استخرهای آب کشاورزی داشته باشیم.
وی درعین‌حال افزود: در قم که شهری مذهبی است، شرایط نگهداری سگ در آپارتمان‌ها و زندگی هم‌زمان انسان و حیوان وجود ندارد.
حیدری بابیان این‌که باید سگ‌ها جمع‌آوری و تحویل سایت البرز شود، اضافه کرد: سگ‌های ولگرد در سایت البرز واکسیناسیون و عقیم‌سازی می‌شوند و این اقدام‌ها باید ادامه داشته باشد تا خطر هاری کاهش یابد.
وی همچنین به برپایی نمایشگاه‌های عرضه کالا اشاره و بیان کرد: مرکز بهداشت، محیط‌زیست، دامپزشکی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات باید نظارت کافی بر نمایشگاه‌های عرضه کالا داشته باشند و اجازه ندهند خارج از شبکه کالایی عرضه شود.
وی در پایان گفت: مرکز بهداشت باید به‌محض صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مطلع شود و بازرسان این مرکز اقدام‌های لازم را انجام دهند.
 


کد مطلب: 17146

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/17146/باید-نیازهای-اساسی-مردم-درک-تشخیص-دهیم

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com