جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴

خروش 30 هزار بسیجی صنعت نفت مقابل یاوه گویی ترامپ

در پی اظهارات خلاف واقع و ساختار شکنانه اخیر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، 30 هزار بسیجی صنعت نفت کشور بیانیه ای صادر کردند که متن بیانیه به شرح زیر است.
خروش 30 هزار بسیجی صنعت نفت مقابل یاوه گویی ترامپ
به گزارش توليد ايرانی؛ در پی اظهارات خلاف واقع و ساختار شکنانه اخیر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، 30 هزار بسیجی صنعت نفت کشور بیانیه ای صادر کردند که متن بیانیه به شرح زیر است.
 
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
محضر رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی
حضرت مستطاب امام خامنه ای
سلام علیکم
همانگونه که در پیام عبرت آموز حضرتعالی در سوگ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ذکر شد، تنها شهادت اجر این شهید والا مقام و مجاهدت های خالصانه ی او در طی این سال های متمادی بود. به راستی چه زیبا فرمودید که ارواح طیبه ی تمامی شهدا به استقبال حاج قاسم آمدند چرا که حضور میلیونی مردم در پای پیکر مطهر این شهید، تنها نمادی بود از ادای احترام ملت به تمامی شهدای سرافراز انقلاب از آغاز تاکنون؛
رهبر عزیزما، داغ سنگین حاج قاسم قهرمان برای ما قابل تحمل نبود که اشک های شما بر پیکر منور اسوه ی مقاومت و استکبار ستیزی، این درد را مضاعف و قلب های عموم ملت را جریحه دار نمود. در این میان  نقطه ی امید تمام ارادتمندان معطوف گردید به فرمایش آن رهبر فرزانه مبنی بر انتقامی سخت که ان شاءالله نتیجه ی آن تحقق وعده ی حق، نابودی و پاک سازی منطقه از لوث جرثومه ی فساد و استکبار خواهد بود و بحمدالله امروز، با آغاز حملات موشکی طاقت فرسای برادران سپاه پاسداران به پایگاه های نظامی آمریکا آغاز گردید.
رهبر عزیزمان، مگر سربازان و فدائیان شما در سراسر جهان اسلام و نیز بیش از ۳۰ هزار بسیجی صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران در قید حیات نباشند که به تعبیر حضرتعالی شقی ترین افراد بشر لب به تهدید انقلاب و نظام اسلامی باز نماید. بدیهی است یکی از کلیدی ترین نقاط حساس هر کشور و مردمی، تامین پایدار انرژی است که با توجه به حساسیت منطقه ی غرب آسیا و کشور عزیزمان، این موضوع از اهمیت دوچندانی برخوردار است. ولیکن همانگونه که مستحضرید صنعت نفت کنونی ما صنعت نفت از بن دندان وابسته به شرکت ها و قدرت های بیگانه نیست و تاکنون توانسته است با وجود تمامی تحریم های ظالمانه بر روی پای خود بایستد. بدین منظور ما متخصصین و بسیجیان و سربازان صنعت نفت در راستای تکرار تاریخ و الهام از بیعت رضوان، بر خود لازم دیدیم تا ضمن حمایت کامل از حملات کوبنده ی برادران سپاه پاسداران به پایگاه های استکبار، مجددا تجدید عهد و پیمانی داشته باشیم با آن رهبر فرزانه و عزیز و اعلام می داریم، که ما تا پای جان بر عهدی که بستیم هستیم و با تمام توان و دانش خود و تا آخرین قطره ی خون در دفاع و صیانت از عرضه پایدار انرژی در بخش های مختلف صنعت نفت آمادگی کامل خواهیم داشت.
۳۰ هزار بسیجی متخصص صنعت نفت
کد مطلب: 17062
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *