جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تأکید بر رونق تولید محقق می‌شود

استاندار گیلان گفت: این سیاست کلان و مهم که راهگشای کشور است، با تأکید بر رونق تولید محقق می‌شود.
سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تأکید بر رونق تولید محقق می‌شود
به گزارش توليد ايرانی؛  ارسلان زارع استاندار گیلان در جریان بازدید از چند واحد صنعتی واقع در شهر صنعتی رشت، با بیان این مطلب افزود: برای تحقق منویات رهبری و شعار سال،  با افزایش فعالیت‌ها ، باید رویکردی توسعه محور دنبال شود.

او با تاکید بر لزوم هدف گذاری میان مدت برای تامین حداکثری در بازارهای داخلی گفت:  باید با تلاش مستمر ، ظرفیت اسمی تولید در شرکت ها محقق شود.
نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد:  رعایت بهداشت، توجه به استانداردها و کیفیت تولیدات از دیگر مسائل مهمی است که رضایت عمومی را به دنبال دارد و باید به این سه اصل به صورت ویژه توجه کرد.
استاندار گیلان ادامه داد: کیفیت افزایی و بازاریابی صحیح می‌تواند امکان تسلط بر بازارهای مصرف را بیش از پیش به دنبال داشته باشد و باید این مولفه ها ، مورد توجه قرار گیرد.
دکتر زارع گیلان را دارای ظرفیت‌های ممتازی در حوزه های کشاورزی و دامپروری خواند و گفت: تامین بخشی از شیر مورد نیاز صنایع شیر گیلان از خارج از استان ، از مشکلاتی است که می توان با توسعه بخش دامپروری، نسبت به رفع آن اقدام کرد.
وی همچنین احداث و راه اندازی صنایع دامپروری در گیلان را گامی مهم در جهت حل مشکل کمبود شیر، تامین گوشت مورد نیاز استان و نیز ایجاد اشتغال برای افراد بومی عنوان و بر ضرورت پیگیری اجرای این طرح در استان تاکید کرد.
دکتر زارع یادآور شد: به سبب توانمندی مجموعه تولید محصولات لبنی و رضایت مصرف کنندگان، انتظار می رود که این شرکت با برنامه‌ریزی دقیق و هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی، بتواند در بازار تولید نقش آفرینی بیشتر و نیز ارزآوری فزون تری داشته باشد .
در جریان بازدید میدانی نماینده عالی دولت در گیلان از چند واحد تولیدی واقع در شهر صنعتی رشت ، مشکلات و درخواست‌های شماری از تولیدکنندگان فعال در این مجموعه ها توسط دکتر زارع رسیدگی شد.
شرکت تولید محصولات لبنی، کارخانه تولید انواع حوله و نیز شرکت تولید دستمال های بهداشتی و آرایشی از مجموعه هایی بودند که امروز استاندار گیلان با همراهی شماری از مدیران کل استان، از آنها بازدید کرد.
کارخانه تولید انواع حوله ، سالانه دو هزار و 325  تن ظرفیت تولید دارد و برای 50 نفر شغل پایدار ایجاد کرده و هم اکنون با 30 درصد ظرفیت خود به تولید مشغول است.
کارخانه تولید محصولات لبنی با تولید سالانه 136 هزار و 800 تن، هم اکنون با حدود 25 درصد از ظرفیت اسمی خود نسبت به تولید محصولات لبنی فعالیت دارد و در این مجموعه 206 نفر مشغول کار هستند.
گفتنی است در جریان بازدید استاندار گیلان از شرکت تولید محصولات لبنی، از دو محصول ماست خامه ای محلی و پنیر سیاهمزگی رونمایی شد.
شرکت تولید دستمال های بهداشتی و آرایشی نیز با تولید سالانه 166 میلیون عدد، در حال حاضر با حدود 20 درصد ظرفیت اسمی فعال است و 65 نفر در آن اشتغال دارند.
ارسلان زارع روز پنجشنبه در جریان بازدید از چند واحد صنعتی واقع در شهر صنعتی رشت، با بیان این مطلب افزود: برای تحقق منویات رهبری و شعار سال، با افزایش فعالیت‌ها، باید رویکردی توسعه محور دنبال شود.

وی با تاکید بر لزوم هدف گذاری میان مدت برای تامین حداکثری در بازار‌های داخلی اظهار داشت: باید با تلاش مستمر، ظرفیت اسمی تولید در شرکت‌ها محقق شود.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت، توجه به استاندارد‌ها و کیفیت تولیدات از دیگر مسائل مهمی است که رضایت عمومی را به دنبال دارد و باید به این سه اصل به صورت ویژه توجه کرد.

استاندار گیلان ادامه داد: کیفیت افزایی و بازاریابی صحیح می‌تواند امکان تسلط بر بازار‌های مصرف را بیش از پیش به دنبال داشته باشد و باید این مولفه‌ها، مورد توجه قرار گیرد.

دکتر زارع گیلان را دارای ظرفیت‌های ممتازی در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری خواند و گفت: تامین بخشی از شیر مورد نیاز صنایع شیر گیلان از خارج از استان، از مشکلاتی است که می‌توان با توسعه بخش دامپروری، نسبت به رفع آن اقدام کرد.

وی همچنین احداث و راه اندازی صنایع دامپروری در گیلان را گامی مهم در جهت حل مشکل کمبود شیر، تامین گوشت مورد نیاز استان و نیز ایجاد اشتغال برای افراد بومی عنوان و بر ضرورت پیگیری اجرای این طرح در استان تاکید کرد.

دکتر زارع یادآور شد: به سبب توانمندی مجموعه تولید محصولات لبنی و رضایت مصرف کنندگان، انتظار می‌رود که این شرکت با برنامه‌ریزی دقیق و هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی، بتواند در بازار تولید نقش آفرینی بیشتر و نیز ارزآوری فزون تری داشته باشد.

در جریان بازدید میدانی نماینده عالی دولت در گیلان از چند واحد تولیدی واقع در شهر صنعتی رشت، مشکلات و درخواست‌های شماری از تولیدکنندگان فعال در این مجموعه‌ها توسط دکتر زارع رسیدگی شد.

شرکت تولید محصولات لبنی، کارخانه تولید انواع حوله و نیز شرکت تولید دستمال‌های بهداشتی و آرایشی از مجموعه‌هایی بودند که امروز استاندار گیلان با همراهی شماری از مدیران کل استان، از آن‌ها بازدید کرد.

کارخانه تولید انواع حوله، سالانه دو هزار و ۳۲۵ تن ظرفیت تولید دارد و برای ۵۰ نفر شغل پایدار ایجاد کرده و هم اکنون با ۳۰ درصد ظرفیت خود به تولید مشغول است.

کارخانه تولید محصولات لبنی با تولید سالانه ۱۳۶ هزار و ۸۰۰ تن، هم اکنون با حدود ۲۵ درصد از ظرفیت اسمی خود نسبت به تولید محصولات لبنی فعالیت دارد و در این مجموعه ۲۰۶ نفر مشغول کار هستند.

گفتنی است در جریان بازدید استاندار گیلان از شرکت تولید محصولات لبنی، از دو محصول ماست خامه‌ای محلی و پنیر سیاهمزگی رونمایی شد.

شرکت تولید دستمال‌های بهداشتی و آرایشی نیز با تولید سالانه ۱۶۶ میلیون عدد، در حال حاضر با حدود ۲۰ درصد ظرفیت اسمی فعال است و ۶۵ نفر در آن اشتغال دارند.
کد مطلب: 16501
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *