ظرفیت ۱۰ میلیارد دلاری صادرات در حوزه تجهیزات ماشین آلات

17 آذر 1398 ساعت 0:43

اسلامی گفت: در حوزه تجهیزات ماشین آلات ۱۰ میلیارد دلار ظرفیت صادرات داریم.


به گزارش تولیدایرانی؛  مجتبی اسلامی نایب رئیس شورای سیاستگذاری اولین نمایشگاه صنایع پایین دستی در نشست خبری گفت: یکی از مشکلات در نمایشگاه این است که نمی توان آن را جانمایی کرد، نصف از متقاضیان نمی توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

او بیان کرد: در این نمایشگاه بحث زنجیره ارزش مطرح می شود که در کنار این، فرآیند لجستیک مثل بیمه و بانک نیز حضور دارند. صادرات نوآوری تم این نمایشگاه است.

اسلامی افزود: ظرفیت بزرگی در ساخت تجهیزات شکل گرفته است و شاید بتوان گفت ۸۵ درصد تجهیزات اوپکس در داخل کشور قابل ساخت هستند.

نایب رئیس شورای سیاستگذاری اولین نمایشگاه صنایع دستی پایین دستی افزود: باید فضای مناسبی برای صادرات فراهم شود و اگر استقبال بیشتر شود ط ظرفیت افزایش آن را داریم. در حوزه تجهیزات ماشین آلات ۱۰ میلیارد دلار ظرفیت صادرات داریم.

او افزود: طبق مذاکرات قرار شده است تا داخل نمایشگاه علاوه بر شکل گیری پنل های ارزش، داخل هر سالن فضایی پیش بینی کنند و شرکت استارتاپ بتواند ایده خود را به نمایش بگذارد.

اسلامی گفت: ۱۳ تا ۱۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران این نمایشگاه شروع خواهد شد و در تلاش هستیم در آن از تمام ظرفیت استفاده کنیم.


کد مطلب: 16010

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/16010/ظرفیت-۱۰-میلیارد-دلاری-صادرات-حوزه-تجهیزات-ماشین-آلات

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com