جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷

فرصت‌ها را در شرایط فعلی کشور از دست ندهیم

نماینده اداره کل اطلاعات کرمان گفت: در وضعیت کنونی کشور نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم ما دشمنی دشمنان را نمی‌توانیم کم کنیم بنابراین باید روی پای خود بایستیم.
فرصت‌ها را در شرایط فعلی کشور از دست ندهیم
توليد ايرانی:نماینده اداره کل اطلاعات استان کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با گلایه مندی از این که ۳۵ روز از برگزاری جلسه قبل گذشته و هنوز صورتجلسه عملی نشده بیان داشت: در وضعیت کنونی کشور نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم.  
وی افزود: ما دشمنی دشمنان را نمی‌توانیم کم کنیم بنابراین خودمان باید روی پای خود بایستیم اما متاسفانه به نظر می‌رسد برخی مدیران وقت برای خواندن مصوبات نمی‌گذارند در حالی که انتظار می‌رود بین دو جلسه مجری، (دستگاه متولی و ناظر) کار را پیگیری کنند تا مشکل حل شود.
نماینده اداره کل اطلاعات استان کرمان گفت: اگر به همین رویه ادامه دهیم هر جلسه باید مصوبات جلسات قبل را تکرار  کرد.
وی بیان کرد: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بابت پیگیری و رصد ۲۵ پروژه اقتصاد مقاومتی تشکر می‌کنم لذا ما سه فصل را پشت سر گذاشتیم و عملا باید ۲۶۷ پروژه اقتصاد مقاومتی استان بر اساس هدف‌گذاری که شده یعنی ۷۵ درصد پیشرفت پروژه‌ها را به پایان برسانیم که در اقتصاد، اشتغال بسیار موثر هستند.
وی به معین‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد:  برخی معین‌ها کار انجام می‌دهند و گزارش را هم ارائه می‌کنند بعضی دیگر کار می‌کنند و گزارش نمی‌دهند و برخی معین‌ها عملا کاری انجام نمی‌دهند.
نماینده اداره کل اطلاعات استان کرمان گفت: باید ببینیم مشکلات پیش روی معین‌ها کجاست و در راستای مرتفع کردن آن اقدام کنیم.
 
کد مطلب: 15736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *