جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۲۲

صنعت بسته بندی تاثیر گذار بر کیفیت تمام تولیدات داخلی

قبادی گفت: رایزنی‌های بسیاری با وزارت نفت صورت گرفت تا سهمیه سوخت وانت بار‌ها ۱۰۰ لیتر افزایش پیدا کند و دلیلی برای افزایش قیمت کالاها وجود ندارد.
صنعت بسته بندی تاثیر گذار بر کیفیت تمام تولیدات داخلی
توليد ايرانی:عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت، در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت چاپ و تبلیغات اظهار کرد: این بیست و ششمین دوره نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی است که با حضور پررنگ نمایندگان کشورمان برگزار می‌شود.
او با تاکید بر ارتباط صنعت چاپ و بسته بندی با سایر صنایع، بیان کرد: پیشرفت در این صنعت می‌تواند به میزان قابل توجهی بر کیفیت ارائه تولیدات داخلی در بازار‌های داخلی و خارجی تاثیر داشته باشد.
قبادیان ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده توسط شرکت‌های دانش بنیان و فعالان این حوزه توانستیم شاهد پیشرفت مناسب این صنعت در چند سال اخیر باشیم.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت با اشاره به افزایش سهمیه سوخت وانت بار‌ها گفت: در این خصوص رایزنی‌های بسیاری با وزارت نفت صورت گرفت که در نهایت به تصویب افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه سوخت این گروه منجر شد.
او تصریح کرد: تمامی وانت بار‌ها از قبل سهمیه ۳۰۰ لیتر را دریافت کرده بودند پس هیچ توجیهی برای افزایش قیمت وجود ندارد مگر اینکه متناسب با تغییر قیمت ۵۰۰ تومانی بنزین باشد.
قبادی با تاکید بر این که تغییر کرایه حمل تنها برای کالا‌های نیازمند به توزیع روزانه رخ می دهد، تاکید کرد: کرایه حمل به مقدار ناچیزی بر حجم زیادی از کالاها که  توسط وانت بار‌ها جابجا می‌شود تاثیر خواهد گذاشت، بنابراین با تقسیم کردن تفاوت قیمت هزینه حمل و نقل بر میزان بار جابجا شده تفاوت چندانی در قیمت کالا ایجاد نمی‌شود.
 
کد مطلب: 15684
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *