سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
۰
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۰

رونق تولید ابزاری مهم برای قدرت نمایی در برابر دولت های خارجی

کارشناس اقتصادی گفت: رونق تولید با افزایش چرخیدن چرخه اقتصاد کشور می‌تواند ابزاری دقیق و مهم برای قدرت نمایی در برابر دولت‌های خارجی باشد.
رونق تولید ابزاری مهم برای قدرت نمایی در برابر دولت های خارجی
توليد ايرانی:اکبر مقدوری کارشناس مسائل اقتصادی در خصوص رونق تولید داخلی و راه‌های تقویت آن اظهار کرد: مسئله مهمی با نام "رونق تولید" مبحثی است که نیازمند توجه جدی مسئولان و بویژه مردم است. چرا که با افزایش میزان تولیدات در کشور قطعا اقتصاد از رکود خارج می شود.
وی ادامه داد: قطعا با تلاش صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی در جهت تحقق شعار سال، می توانیم در مقابل قدرت های خارجی خودی نشان دهیم.
مقدوری تصریح کرد: طی سال‌های اخیر با طرح مسئله رونق تولید داخلی، اشتغال زایی در کشور هم افزایش یافته؛ از همین رو باید هر روز بیشتر از قبل به آن توجه شود.
این کارشناس مسائل اقتصادی ادامه داد: دولت تا به امروز جهت رونق تولید با اعطای تسهیلات کم بهره و کاهش مالیات‌های پرداختی از مشکلات این کارگاه‌های تولیدی کم کرده است و می‌توان گفت از هیچ گونه حمایتی دریغ نکرده است.
وی اظهار کرد: از مردم انتظار می‌رود به تولیدات داخلی توجه کنند؛ زیرا توجه به این تولیدات موجب تشویق کارگاه‌های تولیدی در جهت بهبود کیفیت و افزایش تولید و درآمد ملی می‌شود؛ هم چنین رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در رونق تولید داخلی دارند.
مقدوری در پایان گفت: شناسایی چالش‌های پیش روی تولید و اشتغال در عرصه کنونی اقتصاد ایران باید در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و با مصرف کالای ایرانی زمینه برای حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی و کاهش وابستگی به واردات فراهم شود.
 
کد مطلب: 15681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *