پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
۰
جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۰

تسریع در صادرات و واردات محصولات کشاورزی از طریق پایانه بیله سوار

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل گفت: به منظور تسریع در امر صادرات و واردات محصولات کشاورزی به کشور آذربایجان تفاهم نامه نصب دستگاه «ایکس ری» منعقد شد.
تسریع در صادرات و واردات محصولات کشاورزی از طریق پایانه بیله سوار
توليد ايرانی: اکبر زارع عنوان کرد: ظرف شش ماه آینده با سرمایه گذاری بیش از ۱۹ میلیارد تومانی دستگاه «ایکس ری» در محل گمرک بیله سوار نصب می‌شود.
وی افزود: در جلسه ای که با حضور رئیس کالای قاچاق و ارز کشور برگزار شد مقرر گردید صندوق نوآوری شکوفایی شرکت دانش بنیان با در نظر گرفتن شرایط منطقه این دستگاه را نصب کنند.
زارع ادامه داد: با نصب این دستگاه قطعا تسریع در روند تردد کامیون‌ها و سلامت صادرات و واردات به طور تضمینی انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان شهرداری‌های استان اردبیل گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان با مشارکت در طرح‌های عمرانی کارهای خوبی در سطح استان شروع کرده و با حمایت استاندار اردبیل نتیجه این مشارکت‌ها در سال‌های آتی مشخص می‌شود.
اکبر زارع با بیان اینکه در آینده نزدیک عملیات اجرایی چند پروژه بزرگ آغاز می‌شود، تصریح کرد: مطالعه پروژه راه آهن اردبیل پارس آباد، عملیات اجرایی نصب دستگاه ایکس ری، آغاز احداث هتل پنج ستاره و چندین پروژه خرد و بزرگ با تلاش این سازمان در استان استارت می‌خورد.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان بتوانیم با کاهش بروکراسی به سمت توسعه همه جانبه و بدون مانع حرکت کنیم.
 
کد مطلب: 15666
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *