دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴

حضور در بازار ایران از اهمیت قابل توجهی برخوردار است

چندین شرکت ماشین آلات نساجی با اعلام حضور در نمایشگاه نساجی ۹۸ تهران اعلام کردند که حضور در بازار ایران از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
حضور در بازار ایران از اهمیت قابل توجهی برخوردار است
توليد ايرانی:آژانش تجاری ایتالیا و انجمن تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا اعلام داشتند که تحت شرکت خدماتی "پونتو ایتالیا" در نمایشگاه نساجی ایران که از ۱۸ تا ۲۱ آذر در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود حضور خواهند داشت.
"الکساندرو زوچی" رئیس انجمن تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا گفت: با وجود دشواری هایی که به دلایل شناخته شده هنوز برای تجارت در بازار ایران وجود دارد، اما با این وجود حفظ حضور در بازار ایران از اهمیت ویژه ای برای تولید کنندگان ایتالیایی برخوردار است.
زوچی افزود: متاسفانه آنچه در ایران اتفاق می افتد گواهی می دهد که تنش های ژئوپلیتیک می توانند به شدت بر تجارت یک بخش تأثیر بگذارند.
به گفته رئیس انجمن تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا، تنها در دو سال گذشته پس از امضای توافق هسته ای معروف به برجام، صادرات ایتالیا به ایران به حدود ۴۵ میلیون یورو رسید.
زوچی تاکید کرد: حضور ایتالیا در نمایشگاه نساجی تهران این پیام را میرساند که کارآفرینان ما به پایان تحریم و از سرگیری روابط تجاری عادی با همتای ایرانی اعتقاد دارند.
تحریم های یکجانبه آمریکا بر صادرات تولیدات نساجی ایتالیا به ایران تاثیر بسزایی داشته است بطوریکه صادرات ایتالیا به ایران از ۱۵ میلیون یورو در سال ۲۰۱۸ به دو میلیون یورو در سال ۲۰۱۹ رسیده است.
در یک دهه گذشته بازار ایران جایگاه ویژه ای برای شرکت های صادرکننده ایتالیایی برخوردار بوده است.
 
کد مطلب: 15617
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *