شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰

رفع نیاز صنایع حوزه آب با حضور دانش‌بنیان‌ها در یک پنل تخصصی

پنل تخصصی اعلام نیاز صنایع مرتبط با حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست برگزار می‌شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور برای رفع این نیاز با راهکارهای فناورانه به میدان بیایند.
رفع نیاز صنایع حوزه آب با حضور دانش‌بنیان‌ها در یک پنل تخصصی
توليد ايرانی:شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها اکنون در حوزه‌های مختلف محصولات فناورانه‌ای تولید می‌کنند، محصولاتی که توانمندی‌های کشور را نمایش می‌دهد.
ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرصتی را فراهم کرده است تا در پنل «اعلام نیازهای فناورانه» صنایع مختلف نیازهای خود در حوزه‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست را اعلام کنند و از سوی دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور برای رفع این نیازها راهکارهای فناورانه خود را ارائه دهند.
این پنل، روز شنبه  ۹ آذر ماه جاری در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. 
برگزاری این پنل همزمان با رویداد «گردهمایی فناورانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها» است. رویدادی که توسط ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود و مجالی برای گردهمایی بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری این حوزه است. در این رویداد علاوه بر برگزاری پنل‌های تخصصی، نمایشگاهی برپا است تا شرکت‌های فناور دستاوردها و محصولات خود در این حوزه را نمایش دهند. با برگزاری این رویداد مسیر توسعه بازار شرکت‌های فناور نیز طی می‌شود.
«گردهمایی فناورانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست»، ۹ و ۱۰ آذر ماه جاری به مدت دو روز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به حضور در این گردهمایی، پنل‌های تخصصی و اعلام نیاز و نمایشگاه ارائه دستاوردهای فناورانه، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وبسایت waterevent.ir و یا صفحه ایوند رویداد به آدرس evnd.co/ZED3c مراجعه کنند.
 
کد مطلب: 15494
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *