پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵

راه اندازی شهرک خرما و صنایع وابسته در استان بوشهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: شهرک خرما و صنایع وابسته در استان بوشهر ایجاد می‌شود.
راه اندازی شهرک خرما و صنایع وابسته در استان بوشهر
توليد ايرانی:سعید زرین‌فراظهار داشت: برگزاری جشنواره و نمایشگاه و میز ملی خرما در استان بوشهر از رویدادهای بسیار مهم در حوزه کشاورزی بود که دستاوردهای خوبی را در پی خواهد داشت.
وی یکی از دستاوردهای مهم دومین جشنواره خرمای استان بوشهر را برگزاری برنامه‌های مختلف در طول سال و آمادگی برای جشنواره سوم عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی دبیرخانه دائمی برای پیگیری مصوبات و مفاد بیانیه از دیگر دستاوردها بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به کشاورزان دارد و در قالب طرح‌های مختلف حمایت لازم را از فعالان حوزه کشاورزی دارد.
وی از پرداخت تسهیلات و پیگیری مشکلات مختلف کشاورزان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری منظم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و پیگیری‌های اثربخش مصوبات آن از دیگر اقدامات حمایتی است.
زرین‌فر با تقدیر از فعالان عرصه خرمای استان بوشهر و دیگر استان‌های حاضر در نمایشگاه خرما، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها نقش مهمی در رونق تجارت و بازاریابی دارد و باید بیش از پیش به این نمایشگاه‌ها توجه شود.
وی بیان کرد: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این نمایشگاه پیشنهاد ایجاد شهرک خرما و صنایع وابسته را مطرح کردند که در این راستا پیگیری لازم را برای راه‌اندازی این شهرک در استان بوشهر خواهیم داشت.
 
کد مطلب: 15212
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *