پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷

رشد ۳۷ درصدی تامین و تدارک کود

رسولی گفت: امسال بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار تن انواع کود به کشاورزان تحویل داده شده که نسبت به سال قبل بیش از ۳۷ درصد رشد داشته است.
رشد ۳۷ درصدی تامین و تدارک کود
توليد ايرانی:  حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی درباره آخرین جزئیات میزان تدارک و تامین کود در ماه های اخیر اظهار کرد: شرکت خدمات حمایتی در هشت ماهه امسال بیش از ۱.۴۵۰.۰۰۰ تن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه را از طریق شبکه بزرگ کارگزاران خود به کشاورزان تحویل داده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشد ۳۷ درصدی است.
وی افزود:  امسال علی رغم ۲ مرحله توقف تحویل کود اوره توسط شرکت‌های پتروشیمی، تحریم ظالمانه و عدم پرداخت یارانه کود‌های کشاورزی اتفاق افتاده است.
رسولی ادامه داد: امسال علاوه بر کود‌های یارانه‌ای تاکنون بیش از ۲۰.۰۰۰ تن انواع کود‌های غیریارانه‌ای مرغوب و باکیفیت  از طریق شبکه بزرگ کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار گرفته است که این میزان کود غیریارانه‌ای تحویلی به کشاورزان طی هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است.
به گفته مدیر عامل شرکت خدمات حمایت، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک مناسبی برای کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه دیده  و کلیه قرارداد‌های خود را با بهترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی منعقد کرده است.
 رسولی در پایان اظهار امیدواری کرد که امسال با تخصیص مناسب یارانه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور بتوانیم برنامه تأمین و تدارک را بنحو شایسته‌تری اجرایی کنیم.
 
کد مطلب: 15033
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *