گزارش تخلفات خودروسازان نهایی شده

20 آبان 1398 ساعت 6:17

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس درباره آخرین وضعیت گزارش خودروسازان گفت: گزارش تخلفات خودروسازان نهایی شده و به زودی در کمیسیون اصل 90 قرائت می‌شود.


تولید ایرانی:داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت گزارش این کمیسیون از وضعیت خودروسازان گفت: گزارشی از آخرین وضعیت و تخلفات خودروسازان تهیه شده است. 
 
وی افزود: براساس تقسیم وظایف صورت گرفته، آقای پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که درباره تخلفات و فسادهای موجود در خودروسازی‌ها تحقیقات جامعی انجام داده است، گزارشی را به صحن کمیسیون ارائه دهد. 
 
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ بعد از اینکه گزارش تخلفات خودروسازان در صحن کمیسیون اصل ۹۰ مطرح شود، به دنبال مطرح کردن آن در صحن علنی هم خواهیم بود. 
وی گفت:‌ همه ابعاد مربوط به تخلفات، فسادها، رانت‌ها، سوءمدیریت‌ها و مشکلات صنعت خودروسازی و خودروسازان کشورمان در این گزاش بررسی شده است. 
محمدی گفت: در این گزارش از کیفیت خودرو تا قیمت آن، پرسنل مازاد در خودروسازان، نقش خودروسازان در تصادفات، عدم ایفای به موقع به تعهد در قبال مشتریان، راهکارها و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف در این گزارش کمیسیون اصل ۹۰ موجود است. 
 
 


کد مطلب: 15012

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/15012/گزارش-تخلفات-خودروسازان-نهایی-شده

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com