نانو ویتامین ها به تولید می رسند

16 آبان 1398 ساعت 21:56

محققان در صدد هستند با فناوری نانو، نانوویتامین هایی را به تولید برسانند که قابلیت جذب بیشتری در بدن دارند و پایدار تر نیز هستند.


تولید ایرانی:میثم عراقی نماینده بخش تحقیق و توسعه یک شرکت دانش بنیان تولید کننده نانو ویتامین ها اظهار کرد: ویتامینها به دو دسته تقسیم می شوند؛ برخی ویتامین ها در چربی و برخی دیگر در داخل آب حل می شوند.
وی با بیان اینکه آن دسته از ویتامین ها که در داخل چربی قابل حل هستند، کمتر جذب بدن می شوند، بیان کرد: خیلی از ایرانی ها کمبود ویتامین D  دارند چون این گروه کمتر در بدن جذب می شود از این رو در صدد برآمدیم که با فناوری نانو، ویتامین هایی را تهیه کنیم که قابلیت جذب بالایی در بدن افراد داشته باشند.
عراقی خاطر نشان کرد: این گروه از ویتامین را همراه با امگا ۳،۶، ۹ در داخل  آب با فناوری نانو پایدار کردیم که اثر بیشتری در بدن داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه برخی ویتامین ها را باید روزانه به میزان زیادی جذب کنیم، بیان کرد: استفاده از ویتامین هایی که با فناوری نانو پایدار شده اند می تواند به خوبی جذب بدن شود و فرد را بی نیاز از ویتامین ها کند.
به گفته وی،  ما در این شرکت همراه با این گروه از ویتامین ها ویتامینهای گروه « C  »، « B » الکترولیت ها را می توانیم اضافه کنیم تا نیاز کامل به ویتامین و الکترولیت و مواد مغذی برای بدن کاملا جبران شود.
عراقی با بیان اینکه دانش فنی تولید این نوع ویتامین ها را بدست آورده ایم، بیان کرد: ما توانسته ایم تمام آزمایشات مربوط به تست این ویتامین را در آزمایشگاهی در کره به اثبات برسانیم؛از این رو توانستیم دانش فنی تولید این نانوویتامین ها را به همین کشور بفروشیم؛ همچنین در صدد هستیم که به ترکیه و چین هم دانش فنی را بفروشیم.
وی افزود: این ویتامین ها اکسید نمی شود و خیلی راحت جذب بدن خواهد شد؛ بنا داریم بعد از اخذ مجوزها از ستاد نانو، آن را در کشور نیز به تولید برسانیم.
 


کد مطلب: 14892

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/14892/نانو-ویتامین-تولید-می-رسند

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com