جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹

افزایش تولید محصولات کشاورزی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با اجرایی شدن طرح‌های بزرگی همچون پایاب خداآفرین افزایش محصولات کشاورزی در استان اردبیل هدفگذاری شده است.
افزایش تولید محصولات کشاورزی در اردبیل
توليد ايرانی:اکبر بهنام‌جو در شورای پدافند غیرعامل استان اردبیل عنوان کرد: با اجرایی شدن طرح‌های بزرگی همچون پایاب خداآفرین افزایش تولید محصولات کشاورزی استان اردبیل هدفگذاری شده و در این خصوص تمام اهتمام خود را به کار خواهیم بست.
وی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که در حوزه پدافند غیرعامل می‌توان به آن توجه کرد، تأمین نیازهای کشور در داخل بوده و با توجه به شرایط تحریم و فشار اقتصادی نیز باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.
استاندار اردبیل ادامه داد: تبدیل ۴۷ هزار هکتار از زمین‌های دیم استان اردبیل به اراضی آبی می‌تواند به افزایش تولید محصولات کشاورزی استان بیانجامد.
بهنام‌جو تصریح کرد: آسیب پذیری هر یک از زیرساخت‌های مهمی که در شهرهای مختلف قرار گرفته می‌تواند پیامدهای منفی ایجاد کرده و باعث بروز مشکلات و آسیب‌های نامناسبی در سطح جامعه شود.
به گفته استاندار اردبیل بررسی اقدامات لازم برای چگونگی ورود مواد غذایی و کشاورزی مورد نیاز به کشور از دیگر موارد مهمی است که در سالیان اخیر در استان اردبیل نیز به صورت مستمر بررسی می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این جلسه عنوان کرد: خوشبختانه در سایه توجه به مسائل مرتبط با پدافند غیرعامل و با هم افزایی نهادهای مرتبط ضریب امنیتی بسیار مناسبی را در سطح استان اردبیل شاهد هستیم.
ندایی ادامه داد: امنیت مثال زدنی موجود در استان اردبیل در شرایطی رقم خورده که این منطقه از کشور در منطقه مرزی نیز قرار گرفته و با وجود برخورداری از مرزهای طولانی با کشور همسایه مشکل خاصی رقم نخورده است.
وی در پایان بر ضرورت به اجرا درآمدن طرح جامع پدافند غیرعامل در استان اردبیل تأکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این خصوص طبق ضوابط تعیین شده سازمانی اقدامات مورد نظر را پیگیری خواهند کرد.
 
کد مطلب: 14630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *