شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۴

صادرات ۶۵۰ هزار قطعه ماهی زینتی از قزوین

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: سال گذشته از ماهیان زینتی تولیدشده ۶۵۰ هزار قطعه ماهی زینتی به مقصد کشورهای عراق، ارمنستان، گرجستان، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و ترکیه صادرشده است.
صادرات ۶۵۰ هزار قطعه ماهی زینتی از قزوین
به گزارش توليد ايرانی؛ ایرج رحمانی مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: بر اساس برنامه پنج‌ساله باید ۴۸۴۸ تُن ماهی سردآبی و گرم‌آبی در استان تولید شود که در شش‌ماهه نخست سال جاری سه میلیون و ۴۳۵ هزار قطعه بچه‌ماهی در استخرهای پروش ماهی رهاسازی شد که بر این اساس ۲۶۶۶ تُن ماهی در مزارع پرورش ماهی  تولید شده است و تا پایان سال برداشت خواهد شد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه ماهی زینتی در استان تولید و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سال جاری نیز تولید ۲۹ میلیون قطعه ماهی زینتی در استان هدف‌گذاری شده است.
مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: سال گذشته از ماهیان زینتی تولیدشده، ۶۵۰ هزار قطعه ماهی از جمله گونه‌های گوپی، گورامی، اسکار، آنجل و سورم از استان به مقصد کشورهای عراق، ارمنستان، گرجستان، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و ترکیه صادرشده است.
کد مطلب: 14576
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *