جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶

صادرات محصولات کشاورزی روسیه به کشورهای آفریقایی 2 برابر می‌شود

وزیر کشاورزی روسیه اعلام کرد: صادرات محصولات کشاورزی روسیه به ویژه در حوزه غلات و دام به کشورهای آفریقایی دو برابر می‌شود.
صادرات محصولات کشاورزی روسیه به کشورهای آفریقایی 2 برابر می‌شود
به گزارش توليد ايرانی؛  وزیر کشاورزی روسیه اعلام کرد: مسکو به دنبال این است که صادرات انواع محصولات کشاورزی از قبیل غلات و دام را به کشورهای آفریقایی دو برابر کند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بر اساس این گزارش دیمیتری پاتروشوف، در حاشیه اجلاس روسیه ـ آفریقا در سوشی به خبرنگاران اعلام کرد: آفریقا مقصد بازار صادراتی است و تلاش می‌کنیم تا صادرات خود را به این منطقه افزایش دهیم. 
وی همچنین گفت: محصولات صادراتی روسیه برای هر کشوری می‌تواند جذاب باشد، اما آفریقا می‌تواند مقادیر زیادی از محصولات کشاورزی روسیه را خریداری کند. 

پاتروشوف همچنین تاکید کرد: صادرات محصولات کشاورزی روسیه به کشورهای آفریقایی دو برابر خواهد شد به ویژه این صادرات در حوزه غلات و دام به واسطه تقاضای قابل توجهی که در این قاره وجود دارد، بیشتر خواهد بود. 

به گزارش فارس، کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا در ادامه جنگ تجاری برخی فلزات اساسی و همچنین کارخانه‌های روسیه را تحریم کرده‌اند و روسیه هم در واکنش به این اقدامات اعلام کرده بود صادرات محصولات کشاورزی خود را به این کشورها انجام نمی‌دهد و برخی نیازهای وارداتی را از کشورهای دیگر تامین خواهد کرد.
 
کد مطلب: 14297
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *