پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
۰
پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۰

فعالیت ۴۵۶ مزرعه پرورش ماهی در کرمانشاه

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از فعالیت ۴۵۶ مزرعه پرورش ماهی در این استان خبر داد.
فعالیت ۴۵۶ مزرعه پرورش ماهی در کرمانشاه
توليد ايرانی:فرزاد افضلی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای افزایش تولیدات آبزی پروری در استان کرمانشاه اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، پیش بینی ما این است که تولیدات این حوزه در صورت اخذ مجوزهای لازم به ۲۵ هزار تن در پایان سال برسد.
مدیرکل شیلات استان کرمانشاه افزود: همچنین برنامه ریزی شده که تولیدات آبزی پروری استان ظرف ۳ سال آینده به ۳۱ هزار تن برسد.
این مسئول میزان تولیدات آبزی پروری استان طی آخرین برآوردها را ۲۰ هزار تن در سال عنوان کرد که طبق برنامه های شیلات، قرار است به ۲۵ هزار تن در پایان سال برسد.
وی از فعالیت ۴۵۶ مزرعه پرورش ماهی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: حدود ۳ هزار و ۵۴۸ نفر در این بخش مشغول به فعالیت هستند که طبق برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود به ۴ هزار و ۶۱۵ نفر برسند.
افضلی در خصوص میزان تولید آبزیان در استان کرمانشاه طی مدت سپری شده از امسال نیز اظهارداشت: تولید ماهیان گرمابی و سردآبی در استان کرمانشاه طی نیمه ابتدایی امسال به ۹ هزار تن رسیده است.
مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از استفاده از ظرفیت سدهای استان برای رسیدن به اهداف مد نظر و ارتقا سطح تولیدات آبزپروری استان خبر داد.
 
کد مطلب: 14277
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *