دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۱

صادرات ۱۲۳میلیون دلار فرش ماشینی از کاشان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان از صادرات ۱۲۳ میلیون دلاری فرش ماشینی از کاشان به خارج از کشور خبر داد.
صادرات ۱۲۳میلیون دلار فرش ماشینی از کاشان
توليد ايرانی:مجید برازنده درجمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۲۷ میلیون دلار صادرات از کاشان داشته ایم، اظهار داشت: از این میزان ۱۲۳ میلیون دلار  از صادرات فرش ماشینی بوده است.
وی همچنین با اشاره به صادرات ۱۲۸میلیون دلاری کاشان در شش ماهه نخست سال جاری ابراز داشت: حدود ۲۵ درصد صادرات کاشان به خارج از کشور در این مدت متعلق به فرش ماشینی بوده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان با بیان اینکه فرش ماشینی و صنایع وابسته در آن نقش مهمی در رونق تولید واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه کاشان دارد، تصریح کرد: پیش بینی می شود با وجود تمام مشکلات موجود برای واحدهای تولیدی صادرات فرش ماشینی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش تولید و فروش کارخانجات فرش ماشینی افزود: تسهیل برای ثبت سفارش و تامین و خرید مواد اولیه واحدهای تولیدی فرش ماشینی از جمله مهمترین اقدامات انجام شده برای رونق تولید واحدهای مذکور است.
برازنده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته به آن در آذرماه سال جاری در کاشان برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری این چنین نمایشگاه هایی به دلیل معرفی ظرفیت های صنعتی کاشان به دیگر تجار و بازرگانان می تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی منطقه کاشان و افزایش تولید و صادرات فرش ماشینی داشته باشد.
 
کد مطلب: 14186
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *