تولید ۶۰ درصد پلاتین‌های مورد نیاز بیمارستان‌های کشور در مشهد

29 مهر 1398 ساعت 2:07

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی ماشین‌سازی و فناوری‌های برتر مشهد گفت: یک واحد صنعتی مستقر در این شهرک ۶۰ درصد پلاتین‌های مورد نیاز بیمارستان‌های کشور را تامین می‌کند.


به گزارش تولیدایرانی؛ سید محمد خوشحال روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: واحدهای صنعتی دانش بنیان و توانمند متعددی در این شهرک مستقر هستند که قابلیتهایشان مغفول مانده و کمتر در مورد توانمندی هایشان اطلاع‌رسانی شده است.

وی ادامه داد: برخی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک فناوری‌های برتر با مهندسی معکوس، برخی قطعات الکترونیکی را ساخته و آنها را بومی سازی کرده اند تا کشور را از نیاز به این قطعات بی نیاز کنند.
مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری‌های برتر گفت: لامپ های ال. ای. دی و سلول های خورشیدی از جمله فناوری هایی است که توسط یکی از واحدهای تولیدی در این شهرک ساخته می شود.

خوشحال افزود: ۲۷۵ واحد صنعتی در شهرک ۱۶۰ هکتاری ماشین سازی و فناوری های برتر مستقر است که از این تعداد ۲۱۰ واحد صنعتی، بزرگ و کمتر از ۱۰ واحد، دانش بنیان هستند.

وی اضافه کرد: ۱۵ درصد از کل واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری های برتر فعال نیستند که یا تعطیل هستند یا هنوز به بهره برداری نرسیده اند.
شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری های برتر در کیلومتر ۲۸ جاده مشهد – قوچان واقع شده است.


کد مطلب: 14056

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/14056/تولید-۶۰-درصد-پلاتین-های-مورد-نیاز-بیمارستان-های-کشور-مشهد

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com