شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۲

مشکلات اقتصادی با شعار حل نمی‌شوند

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی با شعار حل نمی‌شود، گفت: اتاق‌های بازرگانی باید کارآمد باشند.
مشکلات اقتصادی با شعار حل نمی‌شوند
توليد ايرانی:یحیی آل اسحاق در بازدید از نمایشگاه توانمندی های تولیدی مستقر در اتاق بازرگانی استان البرز، گفت: پشتیبانی کامل در حل چالش ها در شرایط اقتصادی غیر عادی و برقراری ارتباط نزدیک با مدیران دستگاه های اجرائی از ویژگی های اتاق بازرگانی موفق در حوزه های تجاری، اقتصادی و خدماتی است.
وی افزود: معمولا در شرایط اقتصادی غیر عادی ارگان ها با یک سری مشکلات در ارائه خدمات به بخش تولید و صادرات مواجه می شوند و در اینگونه مواقع این کارشناسان مجرب اتاق های بازرگانی کاردان هستند که با ارائه راهکارهای مناسب و انتقال تجربیات ارزشمند به بدنه دولت وظیفه خطیر ساماندهی و رفع چالش های اقتصادی را برعهده می گیرند.
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق از اتاق بازرگانی البرز به عنوان اتاق موفق در ساماندهی تشکل ها، نزدیک کردن صنعت و دانشگاه و برقراری ارتباط با ارگان های مختلف نام برد و گفت:  تلاش های این اتاق به ویژه در شرایط تحریم در رفع بسیاری از موانع کسب و کار راهگشای بوده است.
آل اسحاق از نمایشگاه توانمندی های تولیدی مستقر در اتاق بازرگانی البرز به عنوان مکانی نقش آفرین و تاثیر گذار در معرفی ظرفیت های صنعتی به هیئت های تجاری و اقتصادی داخلی و خارجی نام برد.
وی با اظهار این مطلب که رفع مشکلات اقتصادی با شعار برطرف نخواهد شد، گفت: رفع چالش های اقتصادی تنها با همراهی و هماهنگی کامل میان  بخش خصوصی و دولتی امکان پذیر است.
 
کد مطلب: 13757
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *