يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
۰
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۹

تحقق اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات

معاون وزیر کشور گفت: برنامه ریزی لازم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی تحریم انجام شده و با تکیه بر توان داخلی مشکلات را برطرف می کنیم.
تحقق اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات
به گزارش توليد ايرانی؛ بابک دین پرست در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه تمامی برنامه ریزی های اقتصادی در موضوع افزایش تولید است تاکید کرد: اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی در اولویت تمامی کارها قرار دارد که در این راستا با توجه به تحریم های موجود فعالیت های مناسبی انجام شده است.

وی تاکید کرد: با وجود تمامی فشارها و تحریم ها به داشته ها و ظرفیت های داخلی تکیه کرده ایم که به طور حتم به زودی شاهد موفقیت هایی در این راستا بیش از گذشته خواهیم بود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: توجه به ظرفیت های داخلی به عنوان راه گریز از مشکلات و رسیدن به موفقیت است که برای این مهم نیز در نقاط مختلف کشور برنامه ریزی های لازم انجام شده که نمونه این سنذ توسعه ای به زودی در استان فارس نیز رونمایی خواهد شد.

دین پرست ادامه داد: انچه باید برای رسیدن به موفقیت به آن توجه ویژه داشت تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی است که از جمله مهمترین ان توانایی و داشتن نیروی انسانی است.

وی یادآور شد: به طور حتم مشکلاتی در مسیر تولید و اقتصاد وجود دارد که در حال رفع این موانع به خصوص در مسیر سرمایه گذاری در تولید هستیم.
کد مطلب: 12736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *